۴ آبان ۱۳۹۸، ۱۱:۵۴

رئیس هیأت بازرسی انتخابات استان مرکزی:

همایش توجیهی هیأت های نظارت و بازرسی انتخابات مرکزی برگزار می شود

همایش توجیهی هیأت های نظارت و بازرسی انتخابات مرکزی برگزار می شود

اراک- رئیس هیأت بازرسی انتخابات یازدهمین دوره مجلس در استان مرکزی گفت: همایش آموزشی، توجیهی و تبیینی برنامه‌های مرتبط با انتخابات مجلس سال جاری با هدف ایجاد هماهنگی در اراک برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید فرخی صبح شنبه در حاشیه جلسه هیأت بازرسی انتخابات استان مرکزی در اراک، اظهار داشت: سومین جلسه هیأت بازرسی انتخابات مجلس شورای اسلامی با حضور تمام اعضا امروز در اراک تشکیل شد.

رئیس هیأت بازرسی انتخابات یازدهمین دوره مجلس در استان مرکزی افزود: برگزاری همایش هیأت های بازرسی شهرستان های استان مرکزی با حضور مسئولین هیأت نظارت و ستاد انتخابات استان مرکزی با هدف هماهنگی برای برگزاری انتخابات کاملا قانونی و دور از هرگونه حاشیه در دستور کار هیأت بازرسی انتخابات استان مرکزی قرار دارد.

فرخی خاطرنشان کرد: بر اساس حکم وزیر کشور و به استناد قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی موظف هستیم فرآیند جریان انتخابات را مورد بازرسی و کنترل دقیق مطابق قانون و مقررات قرار  دهیم.

رئیس هیأت بازرسی انتخابات یازدهمین دوره مجلس در استان مرکزی ادامه داد: در هیأت بازرسی این فرآیند انتخابات از زمان شروع تا پایان انتخابات مطابق قانون و مقررات پیگیری می‌شود. در این خصوص نیز وزیر کشور بر شدت مراقبت برای اینکه هیچ گونه اقدام خلاف قانون صورت نگیرد تاکید دارد.

وی اظهار داشت: هیأت های بازرسی شهرستان های استان مشخص شده اند و حکم آنها نیز صادر گردیده است. هر هیأت شهرستانی دارای سه عضو  و یک دبیرخانه می باشد. هیأت ها نیز از هم اکنون فعالیت خود را شروع کرده اند.

رئیس هیأت بازرسی انتخابات یازدهمین دوره مجلس در استان مرکزی بیان داشت: با تدابیری که اندیشیده شده و دقت نظری که در هیأت های بازرسی انتخابات مجلس شورای اسلامی به وجود آمده، امیدواریم انتخابات پر شور و بدون هیچ گونه تنش را با حضور گسترده مردم در استان مرکزی به سرانجام برسانیم.

کد خبر 4756222

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha