۱۳ آبان ۱۳۹۸، ۱۲:۰۳

امام جمعه عسلویه:

حفظ انقلاب نیازمند اتحاد و انسجام زیر چتر ولایت است

حفظ انقلاب نیازمند اتحاد و انسجام زیر چتر ولایت است

بوشهر - امام جمعه عسلویه گفت: حفظ انقلاب نیازمند بصیرت، دشمن شناسی و شناخت حیله های دشمن و اتحاد و انسجام زیر سایه و چتر ولایت است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید علی هاشمی نژاد صبح دوشنبه در اجتماع مردم شهرستان عسلویه در پایان راهپیمایی روز مبارزه با استکبار اظهار داشت: ۱۳ آبان روز بسیار مهمی است و سه رویداد مهم را در خود دارد.

وی با اشاره به سالروز دستگیری و تبعید حضرت امام خمینی(ره) بیان کرد: بعد از آن سخنرانی مهم و تاریخ‌ساز امام علیه آن معاهده ننگین ایشان را دستگیر کردند وقتی امام را با خود می بردند نیروهای مسلح و قلدرهای شاه به شدت ترسیده بودند که امام گفت چرا می ترسید من یک پیرمرد هستم.

هاشمی نژاد رویداد دوم را کشتار دانش آموزان و دانشجویان در دانشگاه تهران به وسیله عمال ستم شاهی دانست و اضافه کرد: در ۱۳ آبان سال ۵۷ دانش آموزانی که برای مبارزه با رژیم طاغوت مدارس را تعطیل کرده و به خیابان ها آمده بودند را به خاک و خون کشیدند.

امام جمعه عسلویه رویداد سوم را تسخیر لانه جاسوسی آمریکا دانست و افزود: این روز به فرموده حضرت امام انقلاب دوم نام گرفت که در این حرکت تاریخی لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام تسخیر شد.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه تعدادی از همان دانشجویان امروز به دامن دشمن رفتند و برخی در فتنه ۸۸ دستگیر شدند انقلابی بودن مهم است از ریل انقلاب خارج نشدن مهم است.

هاشمی نژاد ادامه داد: نسل جوان و مومن و انقلابی امروز باید بداند این انقلاب از چه گذرگاه هایی عبور کرده از چه گردنه های سختی به سلامت عبور کرده است. باید قدر این انقلاب را بدانید.

وی تاکید کرد: این انقلاب مال شما است و باید پای کار باشید ما پیروزیم و آینده انقلاب روشن است دشمن منفعل و رو به افول است.

امام جمعه عسلویه افزود: رهبر انقلاب دیروز در دیدار دانش آموزان تاکید کردند کسانی که به فکر مذاکره با آمریکا هستند اشتباه می کنند، راه نفوذ سیاسی آمریکا به کشور ما بسته است و این راه باید بسته بماند.

هاشمی نژاد به شروطی مهم برای حفظ انقلاب اشاره کرد و گفت: برای حفظ انقلاب و این راه روشن شروطی از جمله ایمان و تقوا، پیروی محض و بی چون چرا از ولایت، بصیرت، دشمن شناسی و شناخت حیله های دشمن و اتحاد و انسجام زیر سایه و چتر ولایت است.

کد خبر 4763241

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha