۱۶ آبان ۱۳۹۸، ۹:۵۵

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان:

۲۱ میلیارد تومان تسهیلات با اشتغالزایی ۷۴۴ نفر در بیجار پرداخت شد

۲۱ میلیارد تومان تسهیلات با اشتغالزایی ۷۴۴ نفر در بیجار پرداخت شد

سنندج - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان گفت: از سال گذشته تا امروز ۲۱ میلیارد تومان تسهیلات بانکی ارزان قیمت به متقاضیان طرح های اشتغالزایی در بیجار پرداخت شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان، برهان صلواتی با اشاره به پرداخت ۲۱ میلیارد و ۲۸۰ میلیون تومان تسهیلات اشتغالزایی به متقاضیان بیجاری طی سال گذشته تاکنون، اظهار داشت: این تسهیلات زمینه اشتغال ۷۴۴ نفر جویای کار در بیجار را فراهم کرده است.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار سال ۱۳۸۸ با مردم بیجار که بر عمران و آبادانی این شهرستان تاکید فرموده بودند، افزود: مجموعه دولت در کردستان با این رویکرد به اجرای برنامه های اشتغال در شهرستان بیجار پرداخته است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان ادامه داد: خوشبختانه از سال گذشته تاکنون شش میلیارد تومان تسهیلات اشتغال پایدار روستایی در قالب ۲۰۴ طرح اشتغالزا، چهار میلیارد تومان اعتبارات اشتغال فراگیر در قالب ۵۷ طرح و یک میلیارد و ۲۸۰ میلیون تومان تسهیلات کم بهره مشاغل خانگی به متقاضیان در این شهرستان پرداخت شده است.

صلواتی یادآور شد: دولت با همین رویکرد، مشوق های های گوناگون از جمله طرح یارانه دستمزد، کارورزی دانش آموختگان، طرح مهارت آموزی و مشوق های بیمه ای را نیز به اجرا در آورده است تا زمینه بهبود فضای کسب و کار در بیجار را برای تحقق منویات مقام معظم رهبری در این خطه از کشور فراهم سازد.

کد خبر 4765366

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha