۱۷ آبان ۱۳۹۸، ۱۳:۰۳

امام جمعه اسالم:

آغاز فعالیت‌های هسته‌ای نشانه اقتدار دولت و ملت ایران است

آغاز فعالیت‌های هسته‌ای نشانه اقتدار دولت و ملت ایران است

اسالم- امام جمعه اسالم با تأکید بر اینکه اگر آمریکا و اروپا می خواستند برای برجام حرکتی انجام دهند تاکنون اقدام کرده بودند، گفت: آغاز فعالیت‌های هسته‌ای نشانه اقتدار دولت و ملت ایران است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد جواد باقری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه  بخش اسالم شهرستان تالش به بیان وظایف منتظران در دوران غیبت برای شناخت و معرفت امام زمان(عج) و برداشتن گام عملی جهت نزدیک شدن به ایشان و فراهم کردن شرایط ظهور پرداخت.

وی با تبریک فرا رسیدن ولادت با سعادت پیامبر اکرم (ص) و امام جعفرصادق (ع)، ابتکار تاریخی حضرت امام (ره) در ایجاد هفته وحدت و محور قرار دادن حضرت محمد مصطفی (ص) به عنوان عامل اصلی وحدت در سایه قرآن کریم را بیمه کننده اتحاد مسلمانان و برهم زننده نقشه‌های شوم استعمار و استکبار در ایجاد اختلاف در امت اسلامی عنوان کرد.

باقری  در ادامه با بیان اینکه امروز و در شرایط حساس دنیا به ویژه عالم اسلام که مورد طمع قدرت‌های استعمارگر دنیا قرار گرفته است حفظ وحدت و اتحاد مسلمانان بیش از هر زمان دیگری لازم و ضروری است، گفت: در این راه نه تنها به وحدت مذهبی بلکه وحدت سیاسی و استراتژیک نیاز است که از طریق تشکیل اتحادیه‌های اسلامی می توان آن را ایجاد کرد.

وی با اشاره به حضور گسترده و باشکوه مردم در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان، افزود: این راهپیمایی‌ها و تظاهرات تنها یک نمایش خیابانی نیست، بلکه نمایش اقتدار و اتحاد مردم ایران و اوج انزجار ما با دشمن قسم خورده خود یعنی آمریکا است. این راهپیمایی‌ها هم برای دشمنان خارجی و هم برای دلبستگان و مرعوبین داخلی آنها پیام دارد.

امام جمعه اسالم  با تأکید بر لزوم درک درست مسئولان از شرایط امروز و دشمنی آمریکا، تصریح کرد: مسئولان باید هوشیاری لازم در زمینه شعار «مرگ بر آمریکا» را در عمل ثابت کنند. این شعار باید به شعور تبدیل شود.

وی با اشاره به گام چهارم کاهش تعهدات برجامی با آغاز فعالیت مجدد سایت هسته‌ای فردو با تقدیر از این اقدام دولت و سازمان انرژی اتمی، گفت: به فرموده رهبر معظم انقلاب نباید بی‌خود منتظر آمریکا و اروپایی‌ها بمانیم.

باقری با تأکید بر اینکه آمریکا و اروپا اگر واقعا مصمم به حل مشکل برجام بودند در این یک سال و نیم گذشته اقدام موثری انجام می دادند، افزود: از سرگیری فعالیت‌های هسته ای نشانه اقتدار دولت و ملت ماست و باید برای حل مشکلات تمام توان خود را بر ظرفیت داخلی کشور معطوف کنیم.

کد خبر 4766075

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha