۱۸ آبان ۱۳۹۸، ۱۷:۲۹

در قالب یک کتاب؛

زندگی معلولان هنرمند برای اولین بار در کشور به تصویر کشیده می شود

زندگی معلولان هنرمند برای اولین بار در کشور به تصویر کشیده می شود

یزد ـ کتاب زندگی معلولان هنرمند کشور برای اولین بار توسط یک نویسنده منتشر می‌شود.

نویسنده کتاب‌های «فرشته یا آدمی»، «نیک‌بخت»، «یک هفته در جهنم» و«شهریار» در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد آخرین اثر خود که مراحل انتشار را می‌گذراند، اظهار داشت: در این کتاب به زندگانی خواهران معلول توانمند و هنرمند راجی پرداخته می‌شود.

رحیم میرعظیم افزود: با جستجوهای صورت گرفته به این مسئله پی بردیم که نمونه چنین کتابی برای اولین بار است که در کشور منتشر می‌شود .

وی بیان کرد: البته کتاب‌های معدودی به ‌صورت کلی و جمعی به معلولان موفق ایران و جهان پرداخته‌اند و یا تعداد محدودی از نویسندگان معلول و موفق، اقدام به انتشار زندگی‌نامه‌های خود کرده‌اند.

نویسنده این کتاب که سابقه بیش از ۲۰ سال کار خبری را در کارنامه دارد، اظهار داشت: در سال ۹۱ گزارشی را با عنوان «هنر؛ باز هم شرمسار معلولیت/ نیازهای سمیه و زینب رنگ آرزو گرفت» در خبرگزاری مهر منتشر کردم که با استقبال زیادی روبرو شد و همین مسئله مرا بر این داشت که به چنین موضوعی در کتاب خود بپردازم.

وی افزود: پرداختن به دوران کودکی، محدودیت‌ها و آرزوها بخش‌هایی از این کتاب را تشکیل می‌دهد و اعتقاد دارم که بیان موفقیت‌ها و زندگی سراسر امید این دو خواهر می‌تواند برای خوانندگان جذاب و درس‌آموز باشد و نگاه جامعه به معلولان را تغییر دهد.

میرعظیم در این کتاب به زندگی خواهران هنرمند راجی پرداخته است که در روستای اسدآباد اسفندآباد بخش بهمن ابرکوه ساکن هستند.

کد خبر 4767355

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha