۲۲ آبان ۱۳۹۸، ۸:۴۷

خبرنگار خبرگزاری مهر عنوان نخست جشنواره رسانه توفیق را کسب کرد

خبرنگار خبرگزاری مهر عنوان نخست جشنواره رسانه توفیق را کسب کرد

زنجان- زهرا مقدمی خبرنگار خبرگزاری مهر مقام اول در بخش گزارش نخستین جشنواره رسانه توفیق که توسط سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان برگزار شد را کسب کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان،  رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان  گفت: برگزیدگان نخستین جشنواره رسانه توفیق که ویژه خبرنگاران مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری استان در سه محور یادداشت، گزارش و خبر که درمرداد ماه امسال برگزار گردیده بود اعلام شد.

مریم شعبانی افزود: با بررسی آثار توسط هیئت داوران در دبیرخانه این جشنواره واقع در مجموعه فرهنگی تاریخی شهرداری با معرفی نفرات برتر در هر سه بخش سه اثر برگزیده انتخاب و اعلام شد که  در بخش یادداشت صحرا رضایی از روزنامه جام جم، تقی سالک از نشریه صنعت و تجارت زنجان و سکینه محمدی از نشریه بیان خدابنده حائز رتبه اول تا سوم شدند.

وی افزود: در بخش گزارش زهرا مقدمی از خبرگزاری مهر، فائزه تقی لو از نشریه ندای شهروند و جلیل نصیری مقدم از نشریه امید روشندلان عناوین اول تا سومی را به خود اختصاص دادند.

شعبانی گفت: در بخش خبر زهرا رسولی از خبرگزاری فارس، علی اکبر شیوخی از نشریه پیام ملت و سمیه محرمی از خبرگزاری فارس به ترتیب بر سکوی اول تا سوم ایستادند.

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان  هدف از برگزاری این جشنواره را ارتقاء فرهنگ و حقوق شهروندی و شناخت و بررسی تاثیر رسانه عنوان کرد و گفت: خوشبختانه جشنواره رسانه توفیق با استقبال خوب اهالی رسانه استان همراه بود و آثار با کیفیتی در بخش‌های مختلف جشنواره ارسال شد و این استقبال موجب شد برای سال‌ های آینده نیز این رویداد در تقویم کار سازمان قرار گیرد البته همکاران در تلاش هستند تا بخش های دیگری مانند کاریکاتور، عکس های خبری و تولید چند رسانه ای به محورهای این جشنواره اضافه کنند.

شعبانی با عنوان اینکه تعامل بین رسانه ها و سازمان های فرهنگی باید بیش از پیش باشد، افزود: چرا که فرهنگ، اجتماع و ورزش بدون همراهی رسانه ارتقاء نخواهد یافت.

گفتنی است زمان برگزاری آیین اختتامیه نخستین جشنواره رسانه توفیق اعلام خواهد شد.

کد خبر 4770869

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha