۲۵ آبان ۱۳۹۸، ۱۱:۳۸

بررسی وضعیت المپیکی و پارالمپیکی سه فدراسیون در ستاد عالی

بررسی وضعیت المپیکی و پارالمپیکی سه فدراسیون در ستاد عالی

ستاد عالی بازی‌های المپیک و پارالمپیک فردا با حضور روسای سه فدراسیون و به منظور بررسی وضعیت آنها برای بازی‌های ۲۰۲۰ توکیو تشکیل جلسه می‌دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، نشست های ستاد عالی بازی های المپیک و پارالمپیک به ریاست وزیر ورزش و به منظور بررسی وضعیت فدراسیون ها، ورزشکاران و تیم‌های‌شان برای شرکت در بازی های المپیک و پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو تشکیل می شود.

این نشست فردا از ساعت ۱۰ در محل وزارت ورزش آغاز می شود. سیدرضا صالحی امیری و محمود خسروی وفا روسای کمیته های ملی المپیک و پارالمپیک همراه با دیگر مسئولان این دو کمیته و همچنین کاروان های المپیکی و پارالمپیکی اعزامی به توکیو از دیگر افراد حاضر در این نشست هستند.

قرار است از میان رشته های المپیکی وضعیت تکواندو و تیروکمان در ستاد عالی بررسی شود. به همین دلیل از محمد پولادگر و غلامرضا شعبانی بهار روسای فدراسیون های تکواندو و تیروکمان به حضور در این نشست دعوت شده اند.

محمدرضا مظلومی رئیس فدراسیون نابینایان و کم بینایان نیز با حضور در این نشست شرایط ورزشکاران این رشته برای پارالمپیک سال  آینده را گزارش خواهد داد.

در نشست روز یکشنبه ستاد عالی بازی های المپیک و پارالمپیک قرار است شرایط کلی کاروان های اعزامی به توکیو به لحاظ کسب سهمیه هم مورد بررسی قرار بگیرد.

کد خبر 4773361

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha