۲۸ آبان ۱۳۹۸، ۱۳:۲۴

امام جمعه شهرکرد:

وحدت و همدلی زمینه ساز شکست توطئه های دشمن است

وحدت  و همدلی زمینه ساز شکست توطئه های دشمن است

شهرکرد- نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: وحدت و همدلی زمینه ساز شکست توطئه های دشمن است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام در تجمع مردمی و اعلام انزجار از اشرار حوادث اخیر کشور در شهرکرد، اظهار کرد: امروز در بسیاری از مناطق کشور و چهارمحال و بختیاری روز بزرگی است.

وی افزود: مردم ولایت‌مدار و با بصیرت استان که با بیداری وظایف دینی، اسلامی و انقلابی خود را دنبال می‌کنند و قطعا امروز در تاریخ نظام جمهوری اسلامی بار دیگر ثبت خواهد شد.

حجت‌الاسلام نکونام گفت: پیشگامی شما مردم استان در خنثی کردن فتنه‌ها بار دیگر به ثبت خواهد رسید.

وی بیان کرد: تصاویر این اجتماع بزرگ به صورت جهانی به گوش دشمنان، مستکبران و بدخواهان نظام خواهد رسید که متوجه می‌شوند ما هم خواسته و مشکل داریم، اما اجازه نمی‌دهیم که از بدخواهانی که به جز شرارت چیزی از آن‌ها دیده نشده در امور کشور ما دخالت کنند که با شعارهای خود آن‌ها را خنثی کرده و خواهیم کرد.

نماینده ولی فقیه در استان بیان کرد: امروزه انقلاب، انقلاب انبیا و انقلاب دینی بوده و تمام اهداف و منویات امام راحل و رهبری چیزی جز قرآن کریم، معارف انبیا و اسلام نبوده است، زیرا انقلاب اسلامی از آیات قرآن کریم نشات می‌گیرد.

وی با بیان اینکه اعتماد مردم به مسئولان در نظام جمهوری اسلامی مطرح است، تصریح کرد: لازم است این امر مورد توجه قرار گیرد.

حجت‌الاسلام نکونام تاکید کرد: باید مسئولان با مردم در ارتباط بوده و ارتباط میان آن‌ها صمیمی باشد، هر تصمیمی  که می‌خواهند بگیرند قبل از آن معیشت مردم را مدنظر داشته باشند.

وی گفت: قطعا مردم در برابر دشمنان می‌ایستند ولی بی‌تدبیری، سوء مدیریت و عدم نظارت لازم از سوی مسئولان را انتظار ندارند.

امام جمعه شهرکرد تصریح کرد: رساندن بنزین به قیمت واقعی، سازو کار خود را نیاز دارد، اکنون که این تصمیم گرفته شده باید ساختار نظام تقویت شود و نظارت جدی و مستمر صورت گیرد.

وی گفت: خوشبختانه نقشه‌های شیطانی دشمنان نقش بر آب شد و مردم هرگز اجازه نمی‌دهند که دشمنان در میدان مطالبات آن‌ها قرار گیرند.

نماینده ولی فقیه در استان بیان کرد: آتش زدن اموال عمومی یک شبه نبوده بلکه مدت‌ها آموزش داده شده که اینگونه اموال عمومی را به آتش کشیدند.

وی افزود: ممکن است عده‌ای از جوانان در این زمان هیجان زده شوند، ولی باید ان‌ها را به سمت جامعه خود هدایت و فتنه‌گران را از آن‌ها جدا کنیم.

حجت‌الاسلام نکونام خاطر نشان کرد: خوشبختانه در این ایام تمام مسئولان در عرصه حاضر و مردم به خوبی حمایت کردند که جای تشکر دارد که لازم است همچنان جداکننده این صف و کمک‌کننده به مردم باشند.

کد خبر 4776032

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha