۲ آذر ۱۳۹۸، ۱۲:۳۵

رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری شورای شهر همدان عنوان کرد:

تهدید منافع همدان با اقدامات فراتر از حدمجاز در حوزه سرمایه گذاری

تهدید منافع همدان با اقدامات فراتر از حدمجاز در حوزه سرمایه گذاری

همدان - رئیس کمیسیون اقتصاد، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای شهر همدان گفت: هر اقدامی فراتر از حد مجاز در حوزه سرمایه‌گذاری به نفع شهر همدان نیست زیرا موجب فرار سرمایه‌گذار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین قراباغی پیش از ظهر شنبه در نشست اعضای شورای شهر همدان با مدیرکل دادگستری استان همدان خواستن توجه به برداشتن موانع سرمایه‌گذاری همراه با تعامل و همگرایی شد.

رئیس کمیسیون اقتصاد، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای شهر همدان گفت: اشتغال، مهمترین دغدغه مسئولان شهر، استان همدان و کشور است و همگان برای برطرف شدن این مشکل اقتصادی همت گماشته‌اند.

حسین قراباغی تنها راه برون‌رفت از وضعیت اقتصادی کشور را جذب سرمایه‌گذار دانست و گفت: متأسفانه حمایتی به صورت عملیاتی از سرمایه‌گذار وجود ندارد.

وی با تأکید بر اینکه نظارت منطقی همراه با توجه و تمرکز در حوزه اقتصادی امری بدیهی است؛ اظهار داشت: هر اقدامی فراتر از حد مجاز در حوزه سرمایه‌گذاری، به نفع شهر نیست؛ زیرا موجب فرار سرمایه‌گذار می‌شود.

قراباغی ادامه داد: انتظار داریم از سرمایه‌گذار حمایت ویژه‌ای صورت گیرد و همراه با تعامل و همگرایی، موانع را از سر مسیر سرمایه‌گذار برداریم.

رئیس کمیسیون اقتصاد، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای شهر همدان با اشاره به برگزاری رویدادهای اخیر ملی و بین‌المللی در استان همدان با  محوریت گردشگری و فرهنگی، گفت: در این رویدادهای اخیر تا حد ممکن توانستیم همدان را به جهانیان بشناسانیم؛ زیرا معتقدیم گردشگری به رونق اقتصادی شهر کمک می‌کند.

کد خبر 4778636

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha