۶ آذر ۱۳۹۸، ۱۴:۲۶

محصص در گفتگو با مهر:

اقبالی دنبال تسویه حساب شخصی است/ با کدام سابقه موضع‌گیری می‌کنید

اقبالی دنبال تسویه حساب شخصی است/ با کدام سابقه موضع‌گیری می‌کنید

رئیس کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال به اظهارات اخیر مسعود اقبالی واکنش نشان داد و گفت:این منصفانه نیست که یک شرایط ویژه و حساس بخواهیم به دنبال تسویه حساب های شخصی باشیم.

مرتضی محصص به مصاحیه اخیر مسعود اقبالی با خبرگزاری مهر واکنش نشان داد و در این مورد به مهر گفت: نباید در اینگونه مقاطع به دنبال تسویه حساب‌های شخصی و تخلیه خشم خودمان در مقابل دیگران باشیم. با نهایت احترام باید بگویم صحبت های اخیر مسعود اقبالی معنایی غیر از این ندارد که ایشان دنبال تسویه حساب های شخصی خودش است و در همین راستا بسیاری از مسائل و حقایق را نادیده می گیرد.

وی ادامه داد: اینکه ما بیاییم و انتقاد کنیم ایرادی ندارد اما بعضی وقت ها بهتر است ابتدا به سابقه و رزومه خودمان هم نگاه کنیم. شخصی که مدعی انتقاد از همه می شود بیاید و از دستاوردها، کارها، افتخارات و سوابق خودش بگوید. شما کجا بوده ای و چه سابقه ای داری که الان اینطور موضع گیری می کنی؟

مرتضی محصص افزود: زمانی که تیم ملی در دوره‌ها و مقاطع مختلف موفق بوده کمیته فنی نقش خودش را داشته و مسئولیت های خودش را انجام داده همینطور که امروز در صورت وقوع هر ناکامی نقش و جایگاه خودش را می پذیرد اما اگر ما در دو مسابقه عملکرد خوبی نداشته ایم با وجود تحقق موفقیت های مختلف در سال های گذشته نمی توانیم به طور کلی عملکرد کمیته فنی را زیر سوال ببریم و همه چیز را فراموش کنیم.

وی ادامه داد: مدرس کمیته فنی، کمیته جوانان، سازمان تیم های ملی ازجمله بخش های تاثیرگذار در اتفاقات و تصمیمات کلیه تیم های ملی هستند که در سال های گذشته نتیجه این تاثیرات هم به خوبی دیده شده و در همین سال جاری هم منجر به صعود تیم های ملی امید، جوانان و نوجوانان به دور نهایی مسابقات قهرمانی آسیا شده ، تیم هایی که هر 3 لیاقت و شایستگی صعود به مسابقات المپیک و جهانی را می توانند داشته باشند. اینطور نیست که بخواهیم با کسب نتیجه نامناسب در یک یا دو بازی تمامی فعالیت ها و اتفاقات روی داده در سال های گذشته را از یاد ببریم و فراموش کنیم که همین تیم ملی فوتبال ایران در سال گذشته بهترین نتیجه تاریخ ایران در جام های جهانی را کسب کرد و تمامی بخش های فدراسیون فوتبال در آن موفقیت نیز قطعا سهیم بودند.

محصص همچنین گفت: آقای ویلموتس نام کوچکی نیست و رزومه قابل دفاعی دارد ، ممکن است یک مربی در یک کشوری نتواند عملکرد و توان واقعی خودش را نشان بدهد ، این به معنی انتخاب غلط یا عدم مطالعه در خصوص یک انتخاب نیست. ممکن است مورینیو در چلسی ، پورتو و اینتر بهترین مربی جهان باشد و در منچستریونایتد عملکرد متفاوتی داشته باشد، این مسئله نه باشگاه منچستر را زیر سوال می برد و نه رزومه مورینیو را. من فکر می کنم در این مقطع باید متحد و یک صدا باشیم برای یک تصمیم درست و حمایت از تیم ملی فوتبال کشورمان چون صعود به جام جهانی و جام ملت ها قطعا مهمترین هدف فوتبال ما در این بازه حساس زمانی است که باید به آن دست پیدا کنیم.

رئیس کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال در پایان اظهار داشت: اهالی و کارشناسان فوتبال در این مقطع می توانند دلسوزانه و کارشناسانه نظرات خودشان را بیان کنند اما نظرات و دیدگاههای سازنده ای که به تیم ملی و فوتبال ملی ما کمک کند ، نه اینکه به دنبال اهداف شخصی و تسویه حساب های خودمان با دیگران باشیم ، این نگرش قطعا کمکی به فوتبال ما نمی کند.

کد خبر 4781929

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha