۵ آذر ۱۳۹۸، ۱۹:۴۴

استاندار آذربایجان ‌شرقی خبر داد:

آغاز عملیات اجرایی ۴ پروژه مهم در آذربایجان شرقی با حضور روحانی

آغاز عملیات اجرایی ۴ پروژه مهم در آذربایجان شرقی با حضور روحانی

تبریز- استاندار آذربایجان ‌شرقی از آغاز عملیات اجرایی ۴ پروژه مهم در آذربایجان شرقی با حضور حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا پورمحمدی عصر امروز سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به سفر رئیس جمهور و برخی از اعضای هیأت دولت به آذربایجان شرقی در روز چهارشنبه گفت: دکتر روحانی فردا از مناطق زلزله زده میانه و سراب بازدید می کند و همچنین در جلسه شورای اداری استان نیز در تبریز شرکت خواهد کرد.

وی با بیان اینکه افتتاح پروژه‌های عمرانی از دیگر برنامه رئیس جمهور در تبریز است، افزود: افتتاح نیمی از پروژه راه‌آهن ۲۰ ساله میانه ـ تبریز که فردا تا بستان‌آباد بهره‌برداری می‌شود، از مهم‌ترین برنامه‌های سفر رئیس جمهور به آذربایجان شرقی است.

پورمحمدی با تاکید بر اینکه ۱۸ طرح در حوزه‌ های صنعت، کشاورزی، راه، بهداشت و درمان، اشتغال روستایی و انرژی فردا به بهره برداری می رسد، ادامه داد: برای این طرح ها اعتباری بالغ بر ۳۳ هزار میلیارد ریال هزینه شده است.

وی گفت: در این سفر عملیات اجرایی ۴ طرح اساسی استان در حوزه های مسکن، کشاورزی و معدن با اعتباری بالغ بر ۱۷ هزار میلیارد ریال آغاز می ‌شود.

افتتاح قطعه ۴ آزادراه تبریز- ارومیه، نیروگاه بادی آق‌کند میانه، ساختمان اورژانس بیمارستان امام رضا(ع) تبریز، طرح‌های زیربنایی و تولیدی در حوزه کشاورزی و دامداری، پل میدان معلم بناب و چند طرح صنعتی و تولیدی در سطح استان نیز از دیگر برنامه های رئیس جمهور در آذربایجان شرقی است.

قرار بود رئیس جمهور روز دوشنبه ۴ آذر به آذربایجان شرقی سفر کند ولی به دلیل درگذشت خواهر رئیس جمهور، برنامه سفر حسن روحانی تغییر کرد.  

کد خبر 4782003

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha