۱۰ آذر ۱۳۹۸، ۱۴:۰۲

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی خبر داد؛

طرح تسهیل ازدواج جوانان به صورت پایلوت در مرکزی اجرا می شود

طرح تسهیل ازدواج جوانان به صورت پایلوت در مرکزی اجرا می شود

اراک- مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: طرح تسهیل ازدواج جوانان با مشارکت اداره کل ورزش و جوانان و معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان مرکزی به عنوان پایلوت اجرایی می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر از ورزش و جوانان استان مرکزی، عابد حقدادی اظهار داشت: سال گذشته ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات اشتغال زایی در راستای اجرایی کردن طرح های تایید شده سمن ها اختصاص یافت که در سال جاری نیز مقرر شده تفاهم نامه ای در این خصوص منعقد شود و از اعضای هیات اندیشه ورز انتظار می رود نسبت به افزایش مشارکت اجتماعی جوانان اقدامات ویژه را انجام دهند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی عنوان کرد: در حوزه ازدواج نیز فعالیت های اداره کل ورزش و جوانان همگام با سیاست های وزارت متبوع است که در این خصوص برگزاری کلاس های آموزش های پیش و پس از ازدواج جوانان در حال انجام است.

حقدادی افزود: مقرر شده با مشارکت و تعامل با معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان، قانون تسهیل ازدواج جوانان را در استان به عنوان پایلوت اجرایی کنیم و ارائه خدمات و امکانات ازدواج جوانان با کیفیت بالا و نرخ پایین ارائه شود که این اقدام توسط سمن های جوانان ساماندهی و اجرایی خواهد شد.

کد خبر 4785618

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha