۱۳ آذر ۱۳۹۸، ۱۲:۴۴

معتمدین هیئت اجرایی انتخابات مجلس در شهرستان تنگستان انتخاب شدند

معتمدین هیئت اجرایی انتخابات مجلس در شهرستان تنگستان انتخاب شدند

بوشهر - معتمدین اصلی و علی البدل عضو هیئت اجرایی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شهرستان تنگستان انتخاب شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، نشست انتخاب معتمدین اصلی و علی البدل عضو هیئت اجرایی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شهرستان تنگستان با حضور فرماندار، دادستان، رئیس ثبت احوال، رئیس و اعضای هیات نظارت بر انتخابات شهرستان و رئیس هیات بازرسی بر انتخابات شهرستان برگزار شد.

فرماندار شهرستان تنگستان صبح چهارشنبه در این نشست با اشاره به اهمیت برگزاری انتخابات اظهار داشت: انتخابات مانور اقتدار ملی را به نمایش می گذارد و مبنای ما در انتخابات فراهم کردن زمینه مشارکت حداکثری با رعایت اصل بی طرفی و اجرای مر قانون در صیانت از حقوق کاندیداها و آرای مردم است.

عبدالحسن رفیعی پور اضافه کرد: تشویق مردم برای حضور پرشور و مشارکت حداکثری در انتخابات نیز از دیگر مواردی است که اعضای هیئت اجرایی و نظارت باید با تعامل بستر را برای تحقق این موضوع نیز فراهم کنند.

معتمدین دعوت شده از بین خود تعداد ۸ نفر از اعضای اصلی و ۵ نفر از اعضای علی البدل هیئت اجرایی را با رای مخفی انتخاب کردند.

محمد اعتمادیان، عباس لطفی نژاد، سید محمد رضا حسینی، علی خسروخواه،  غلامحسین احمدپیری، رضا اسدی، خضر کیامرزی و جبار ایزدی پناه به عنوان اعضای اصلی هیئت اجرایی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شهرستان تنگستان انتخاب شدند.

کد خبر 4788628

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha