۱۷ مهر ۱۴۰۳، ۱۸:۲۰

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام:

تابلوهای شهدا در بلوار فرودگاه ایلام ساماندهی می‌شوند

تابلوهای شهدا در بلوار فرودگاه ایلام ساماندهی می‌شوند

ایلام-مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام گفت: تابلوهای شهدا در بلوار فرودگاه ایلام ساماندهی می‌شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رحیمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان روز سه شنبه در دیدار با مظفری شهردار ایلام با تقدیر از نگاه شهردار ایلام به بخش فرهنگ ایثار و شهادت، تصریح کرد: مهمترین اقدام مشترک اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام و شهرداری در سال جاری ساماندهی تابلوهای شهدا در بلوار فرودگاه شهر ایلام است.

وی بیان کرد: طرح اولیه این بلوار توسط اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تهیه و با همکاری شهرداری ایلام امسال اجرایی می‌شود.

وی بر لزوم توجه به نامگذاری کوچه، خیابان‌ها و میدان‌های اصلی مزین به نام شهدا تاکید کرد و افزود: انتظار داریم در زمینه اشتغال فرزندان شهدا و جامعه ایثارگران نیز شهرداری نهایت همکاری و تعامل را با بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام داشته باشد.

افشین مظفری شهردار ایلام نیز با تقدیر از فعالیت‌ها و اقدامات فرهنگی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام، افزود: برای ترویج فرهنگ و ایثار شهادت آماده هرگونه همکاری با اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام هستیم.

وی بیان کرد: در همه زمینه‌ها از جمله برنامه‌های فرهنگی، فضاسازی فرهنگی، ساماندهی تابلوهای شهدا و نامگذاری قطعاً توجه ویژه ای در سال جاری خواهیم داشت.

کد خبر 6251121

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha