۲۷ آذر ۱۳۹۸، ۱۱:۳۲

قائم‌مقام کمیته امداد استان سمنان:

۸۱۶ یتیم تحت حمایت کمیته امداد استان سمنان قرار دارند

۸۱۶ یتیم تحت حمایت کمیته امداد استان سمنان قرار دارند

سمنان - قائم‌مقام کمیته امداد استان سمنان، با اشاره به طرح محسنین و حامیان ایتام گفت: در قالب این طرح ۸۱۶ یتیم و دو هزار و ۵۰۰ کودک بد سرپرست و یا نیازمند، تحت پوشش این نهاد هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد قوسی پیش از ظهر چهارشنبه در نشستی با حضور اصحاب رسانه و خبرنگاران، به میزبانی کمیته امداد سمنان بابیان اینکه طرح محسنین و حامیان ایتام از کودکان بی‌سرپرست و بد سرپرست و همچنین نیازمند استان حمایت می‌کند، ابراز کرد: در قالب این طرح دو هزار و ۵۰۰ کودک و همچنین ۸۱۶ یتیم ساماندهی شده‌اند.

وی افزود: حامیان ایتام و محسنین که خیران محسوب می‌شوند در هشت‌ماهه اول سال جاری توانسته‌اند هفت میلیارد و۲۴۰ تومان به ایتام و کودکان نیازمند کمک کنند.

قائم‌مقام کمیته امداد استان سمنان بابیان اینکه ۹ هزار و ۸۰۰ حامی ایتام و کودکان نیازمند در سطح استان با کمیته امداد همکاری می‌کنند، گفت: کمک‌های این قشر در هشت‌ماهه اول سال ۹۸ نسبت به مدت مشابه سال گذشته با رشد ۵۶ درصدی همراه بوده است.

قوسی بابیان اینکه علاقه‌مندان به حضور در طرح محسنین و کمک به ایتام می‌توانند با مراجعه به سایت کمیته امداد به آدرسhttps://portal.emdad.ir/در طرح مشارکت داشته باشند، گفت: ارسال عدد ۱۴ به سامانه پیامکی ۳۰۰۰ ۳۳۳۳ ۲۳، پایگاه اینترنتی https://ekram.emdad.ir/ و مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان از روش‌های ثبت‌نام در این طرح است.

کد خبر 4801237

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha