۲ دی ۱۳۹۸، ۹:۳۵

فرماندار ایجرود:

طرح «روستاهای معین» در شهرستان ایجرود اجرا می شود

طرح «روستاهای معین» در شهرستان ایجرود اجرا می شود

زنجان-فرماندار ایجرود گفت: پدیده اعتیاد به مواد مخدر به عنوان یکی از جدی تر ین آسیب‌های اجتماعی در شهرستان ایجرود است و طرح «روستاهای معین» باهدف مبارزه با اعتیاد در این مناطق اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، باب الله فتحی صبح دوشنبه در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان زنجان، گفت: در شهرستان ایجرود مهاجرت به شهرها و ازدواج دختران در سن پایین از آسیب‌های مهم است.

وی اظهار کرد: مواد مخدر از آسیب‌های جدی در شهرستان ایجرود است که در این راستا اقدامات پیشگیرانه با جدیت اجرا می‌شود.

فتحی، شهرستان ایجرود را یک شهرستان کم برخوردار اعلام کرد و افزود: این شهرستان به خوبی توسعه نیافته و باید زمینه توسعه و برقراری متوزان مد نظر قرار گیرد.

فرماندار ایجرود با بیان اینکه پدیده اعتیاد به مواد مخدر و روانگردان‌ها به عنوان یکی از جدی ترین آسیب‌های اجتماعی در شهرستان ایجرود است، ابراز کرد: ایجرود بیش از هزار و ۲۶۵ نفر معادل سه درصد معتاد دارد.

فتحی از شناسایی ۱۳ روستا در شهرستان ایجرود، ۱۰ روستا در بخش مرکزی و سه روستا در بخش حلب به عنوان روستاهای آلوده به مواد مخدر خبر داد و افزود: طرح «روستاهای معین» باهدف پیشگیری و مبارزه با اعتیاد در این مناطق اجرا می‌شود.

فرماندار ایجرود افزود: در شهرستان ایجرود باید شرایط اشتغال برای معتادین بهبود یافته فراهم شود که برای تحقق این امر مهم برنامه ریزی لازم در دستور کار است.

کد خبر 4805038

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha