۲ دی ۱۳۹۸، ۱۸:۵۵

مدیر فرودگاه خرم‌آباد خبر داد:

برقراری هوانوردی عمومی در فرودگاه خرم‌آباد

برقراری هوانوردی عمومی در فرودگاه خرم‌آباد

خرم‌آباد- مدیر فرودگاه خرم‌آباد از راه‌اندازی هوانوردی عمومی در این فرودگاه خبر داد و گفت: با دستگاه‌های ذی ربط مذاکره کرده‌ایم که از این ظرفیت برای پایش جنگل‌ها استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی کاملی امروز دوشنبه در شورای اداری لرستان با اشاره به اینکه حدود ۷۰۰ پرواز امدادی در جریان سیل در فرودگاه خرم آباد انجام شد، اظهار داشت: بیشتر از ۱۰ بار به شرکت‌های هواپیمایی مراجعه کرده ایم که ۳ شرکت اعلام آمادگی کردند و خبرهای خوشی در این حوزه در آینده خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه در این مدت شرکت‌های هواپیمایی مشخصات فنی فرودگاه را زیر سوال برده بودند، تصریح کرد: ما روشنایی باند را ارتقا دادیم، نظام نامه‌های فرودگاهی را به ثبت رساندیم، پاویون جدید فرودگاه را اجرایی کردیم و در ماه آینده تحویل داده می‌شود.

مدیر فرودگاه خرم آباد با اشاره به اینکه راه اندازی هوانوردی عمومی را در فرودگاه خرم آباد داشته ایم، گفت: در این خصوص با مدیرکل میراث فرهنگی، محیط زیست و منابع طبیعی مذاکره کرده ایم که از این ظرفیت برای پایش جنگل‌ها استفاده کنند.

کاملی با بیان اینکه برای توسعه فرودگاه رعایت حریم‌ها باید مورد توجه قرار می‌گرفت، تصریح کرد: احتمالاً یکسری محدودیت‌ها در جاده عرضی پشت فرودگاه اعمال می‌کنیم و طول باند افزایش خواهد یافت لذا می‌توانیم پروازهای عتبات را برقرار کنیم.

وی خاطرنشان کرد: براساس نظرسنجی‌ها میزان رضایت مسافران از فرودگاه خرم آباد ۸۴ درصد بوده است.

کد خبر 4805815

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha