۴ دی ۱۳۹۸، ۲۱:۲۱

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

اهداف موثر آموزش و پرورش با کارکرد درست عوامل به ثمر خواهد رسید

اهداف موثر آموزش و پرورش با کارکرد درست عوامل به ثمر خواهد رسید

دماوند- معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران گفت: اهداف موثر آموزش و پرورش با کارکرد درست عوامل به ثمر خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، عربعلی زینالی عصر چهارشنبه در مراسم تقدیر از برترین‌های طرح جابربن حیان سال‌های ۹۷ و ۹۸ که در مدرسه شهید مدنی شهرستان دماوند برگزار شد، طی سخنانی با اشاره به اینکه طبق آمار و پژوهش‌های صورت گرفته از ۷۵ هزار جوان و نوجوان افسردگی و نگرانی از آینده در صد بالایی را به خود اختصاص داده است اظهار داشت: با همه شرایط روحی افسرده موجود در جوانان ۹۴ درصد به اعتقاد قلبی و داشتن روزنه امید اذعان داشته اند که باید مورد تقویت قرار بگیرد.

زینالی در ادامه با بیان اینکه وظیفه بسیار سنگینی بر دوش همه عوامل آموزش و پرورش نهاده شده است گفت: آموزش و پرورش نهادی است که اگر حتی یک کار به درستی انجام شود، قطعاً به اهداف بلند و مؤثری خواهیم رسید لذا اهداف مؤثر آموش و پرورش با کارکرد درست عوامل به ثمر خواهد رسید.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران بیان داشت: اگر به دانش آموزان و جوانان و نوجوانان امید و انگیزه داده شود چرخ‌های کشور با سرعت بیشتری چرخیده می‌شود و این ایجاد انگیزه بر عهده همه عوامل و مسئولین می‌باشد که باید نسبت به آن حساسیت داشته باشیم.

وی در ادامه با اشاره به نقش راهبران آموزشی در آموزش و انتقال تجربیات به نیروهای جوان و مستعد گفت: حرکت ارزشمند تمام کسانی که جهت شکوفایی دانش آموزان چندپایه در مناطق مختلف روستایی و عشایری، مسیر تلاش و کوشش را با خلق آثار ماندگار در حوزه تعلیم و تربیت می‌پیمایند قابل تقدیر است.

کد خبر 4807798

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha