۸ دی ۱۳۹۸، ۱۴:۱۵

طی بخشنامه ای از سوی طهرانچی؛

آئین‌نامه جامع «بازار فناوری و سرای نوآوری» دانشگاه آزاد ابلاغ شد

آئین‌نامه جامع «بازار فناوری و سرای نوآوری» دانشگاه آزاد ابلاغ شد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آئین‌نامه جامع بازار فناوری و سرای نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی را ابلاغ کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر بخ نقل از دانشگاه علم و صنعت، محمدمهدی طهرانچی با صدور بخشنامه‌ای، آئین‌نامه جامع بازار فناوری و سرای نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی را به معاونان، رؤسای مراکز و مدیران کل سازمان مرکزی، رؤسای استان‌ها و واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ کرد.

طهرانچی در این بخشنامه تأکید کرده با عنایت به نامگذاری سال ۱۳۹۸ به نام سال «رونق تولید» از سوی مقام معظم رهبری و همچنین ظرفیت های عظیم انسانی، علمی و زیربنایی دانشگاه آزاد اسلامی در جهت تقویت تولید ملی در حوزه دانش بنیان در سراسر کشور متناسب با ظرفیت های منطقه ای، آئین نامه جامع بازار فناوری و سرای نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی در ۳۲ ماده و ۱۹ تبصره با پیوست دستورالعمل مدیریت فعالیت های دانش بنیان ابلاغ می شود.

در این بخشنامه آمده است: تمام مسئولین دانشگاه آزاد اسلامی با تلاش و عزم جهادی برای حمایت از طرح های دانش بنیان براساس راهبرد شماره ۱ فصل هفتم از نظام پژوهش و فناوری سند دانشگاه اسلامی تا رسیدن به مرحله تجاری سازی و ارتقای تولید ملی از تمامی توانمندی موجود بهره گیرند.

آئین نامه جامع بازار فناوری و سرای نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی که به تفصیل تدوین شده در اختیار سازمان مرکزی و تمامی واحدها و مراکز قرار گرفته شامل مواردی از جمله تعاریف و اختصارات، دستورالعمل مدیریت فعالیت‌های دانشبنیان دانشگاه آزاد اسلامی، اهداف، وظایف، شکل حقوقی، ارکان، وظایف و اختیارات شورای سیاستگذاری، فناوری و نوآوری دانشگاه، شورای مدیریت فعالیت‌های دانش‌بنیان، معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه، وظایف و اختیارات شورای مدیریت فعالیت های دانش بنیان، پارک علم و فناوری دانشگاه، صندوق سرمایه گذاری خطرپذیر، ساختار سازمانی سرای نوآوری و ... است.

کد خبر 4810362

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha