۹ دی ۱۳۹۸، ۱۹:۱۷

با مشارکت فعالان اجتماعی؛

نخستین عهدواره پیشرفت منطقه‌ای اردبیل برگزار می‌شود

نخستین عهدواره پیشرفت منطقه‌ای اردبیل برگزار می‌شود

اردبیل - دبیر قرارگاه فرهنگی حضرت زهرا (س) استان اردبیل گفت: نخستین عهدواره پیشرفت منطقه‌ای استان اردبیل با مشارکت فعالان اجتماعی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علی حسن زاده عصر دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه استان اردبیل که در محل جلسات قرارگاه فرهنگی حضرت زهرا (س) برگزار شد، عنوان کرد: نخستین عهدواره پیشرفت منطقه‌ای استان اردبیل با مشارکت فعالان اجتماعی برگزار می‌شود.

به گفته وی این همایش از ساعت ۱۰ صبح روز پنجشنبه ۱۲ دی در سالن اجتماعات پارک بانوان برگزار خواهد شد.

دبیر قرارگاه فرهنگی حضرت زهرا (س) استان اردبیل به محورهای این همایش اشاره کرد و یادآور شد :۶ محور در حوزه‌های کسب و کار و فعالیت‌های اقتصادی، ورزش، نشاط و سرگرمی، محیط زیست و گردشگری، سلامت و تغذیه، علمی و فناوری، هنر و رسانه و عدالت خواهی و مطالبه گری برای این همایش در نظر گرفته شده است.

حسن زاده تصریح کرد: نفرات برگزیده این برنامه که از آنان به عنوان الگوهای موفق اجتماعی یاد خواهد شد، به جشنواره کشوری و هسته‌های توانمند ملی معرفی خواهند شد.

وی ادامه داد: از جمله رویکردهای همایش فعالان اجتماعی، معرفی الگوهای موفق استانی و کشوری بوده تا فعالان اجتماعی شناسایی شده برنامه‌های تخصصی و ضابطه مند خود را در بسترهای تعیین شده با سرعت و انسجام مناسبی تداوم بخشند.

دبیر قرارگاه فرهنگی حضرت زهرا (س) استان اردبیل یادآور شد: در پی تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص ورود قرارگاه‌های فرهنگی به مباحث اجتماعی برگزاری چنین برنامه‌هایی به منظور تقویت فعالیت‌های اجتماعی و دیگر شاخص‌های مهم و مورد نیاز جامعه هدف گذاری شده است.

حسن‌زاده یادآور شد: یکی دیگر از مهمترین ضرورت‌هایی که در سطح جامعه احساس می‌شود، توجه به اجرای مناسب برنامه‌های اجتماعی در حاشیه شهر و مناطق محروم بوده تا با راهنمایی و راهبری مناسب شاهد شکوفایی استعدادها و نشاط افزایی جامعه هدف باشیم.

وی یادآور شد: بالغ بر ۱۰۰ هسته فعال اجتماعی عمومی در استان اردبیل شناخته شده و در تلاش خواهیم بود تا این حلقه‌ها به حلقه‌های پیشران و تخصصی توانمند در اجرای برنامه‌ها تبدیل شوند.

کد خبر 4811748

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha