۱۰ دی ۱۳۹۸، ۹:۵۹

زهرا نژادبهرام مطرح کرد

تأثیر نوسازی کالبدی باغ آذری در کاهش معضلات اجتماعی محله

تأثیر نوسازی کالبدی باغ آذری در کاهش معضلات اجتماعی محله

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: احیا و نوسازی کالبدی محله باغ آذری می‌تواند در کاهش آسیب‌های اجتماعی این محله موثر باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، زهرا نژاد بهرام پس از قرائت گزارش شورایاری‌های باغ آذری در صحن شورا، با بیان اینکه باغ آذری یکی از محروم‌ترین محلات است که باید توجه ویژه ای به این محله شود، گفت: نوسازی بافت فرسوده در این محل به خاطر شرایط خاصی که دارد، دشوار است و مدت‌هاست با وجود تلاش‌ها اقدام موثری در این حوزه انجام نشده است.

وی با اشاره به انتقال زمینی از حوزه خدمات شهری برای ساخت و ساز در این محله، اظهار داشت: با وجود اینکه باید روند اجرایی آغاز می‌شد، اما هنوز انتقال سند صورت نگرفته اما باید اقدام لازم در این زمینه انجام شود.

نژاد بهرام با بیان اینکه احیا و نوسازی کالبدی این محله می‌تواند در کاهش آسیب‌های اجتماعی محل موثر باشد گفت: به شهرداری گذشته و کنونی منطقه در خصوص بازسازی ظرفیت‌های قابل استفاده منطقه تذکر داده ام. برخی از فضاهای فراغتی و فرهنگی این محله می‌تواند دوباره احیاء شود مانند دو سینمایی که پیش از این در این محله قابل استفاده نبودند اما می‌توانند از ظرفیت‌هایشان استفاده شود.

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران تصریح کرد: برای احیای این محله دو موضوع باید در دستور کار قرار گیرد. نخست اصلاح کالبدی و احیای فضاهای فرهنگی. همچنین پارک بانوانی که در منطقه وجود دارد، کفایت نمی‌کند و باید ظرفیت‌های بیشتری در منطقه ایجاد شود.

کد خبر 4812061

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha