۱۱ تیر ۱۴۰۳، ۱۶:۱۷

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان:

حضور مردم در انتخابات نیاز امروز کشور است

حضور مردم در انتخابات نیاز امروز کشور است

سنندج_ فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: حضور مردم در انتخابات نیاز امروز کشور اسلامی ما است و حضور حداکثری مردم حماسه‌ای دیگری خلق خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار گشتاسبی عصر دوشنبه در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد: کشور ما در طول ۴۵ سال گذشته شهدای زیادی را در راه انقلاب اسلامی داده است و مردم امروز باید کسی را انتخاب کنند که ادامه دهنده راه شهید رئیسی باشد.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری بر مشارکت حداکثری و انتخاب افراد اصلح تاکید دارند، افزود: این دو مؤلفه مهم باید مورد توجه مردم باشد.

رسانه‌ها مردم را به انتخاب فرد اصلح و حضور حداکثری ترغیب کنند

وی از رسانه‌ها خواست برای حضور حداکثری و انتخاب فرد صالح مردم را روشن کنند و زمینه مشارکت پرشور مردم را فراهم کنند.

فرمانده سپاه کردستان یادآور شد: مردم ما ولی نعمتان نظام هستند و برای پیشرفت نظام جان بهترین انسان‌ها و فرزندانشان را تقدیم راه انقلاب کردند و باید برای ماندگاری و تداوم و موفقیت انقلاب تلاش کنند.

سردار گشتاسبی یادآور شد: باید با هدایت و روشنگری مردم و ایجاد زمینه حضور مردم در انتخابات تلاش کنیم.

وی عنوان کرد: سپاه پاسداران و بسیج مستضعفین مسؤول صیانت از دستاوردهای انقلاب است و باید وظیفه خود را نسبت به گذشتگان و قضاوت آیندگان ادا کنیم.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس ادامه داد: از بدو پیروزی انقلاب اسلامی انتخابات مطرح بوده و تا زمانیکه این مهم در کشور باشد نظام ما از همه آسیب‌ها مصون خواهد ماند.

وی افزود: نخستین مسأله اساسی در انقلاب اسلامی ایران جایگاه ولایت فقیه در کشور است که از اصولی‌ترین زیرساخت‌های کشور محسوب می‌شود چرا که همه مسؤولیت‌ها را برای نظام اسلامی برعهده دارد.

مردم اساس پیشرفت نظام هستند

وی اساسی موفقیت و پیشرفت نظام اسلامی را مردم دانست و گفت: مردم در سرنوشت نظام اثربخشی دارند و حضورشان موجب دوری از سختی‌ها و موانع است.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس یادآور شد: امام راحل با دست خالی برای پیروزی انقلاب اسلامی ورود کرد اما مردم ما با اجرای فرمان امام و اطاعت از فرامین امام زمینه‌ساز پیروزی انقلاب اسلامی شدند.

سردار گشتاسبی اذعان کرد: تنوع اقوام در ایران اسلامی از نکات مثبت کشور است که در کنار هم وحدت و انسجام دارند و برای دفاع از انقلاب اسلامی نقش آفرین بوده‌اند.

وی یادآور شد: ایران اسلامی الگوی جهان است و ایده جدیدی را به جهان معرفی می‌کند.

وی با بیان اینکه دشمن از روند و خیزش ما عصبانی است، اضافه کرد: حضور مردم در انتخابات نیاز امروز کشور است و ما دائماً در این نظام انتخابات زیادی را در طول عمر انقلاب اسلامی شاهد بوده‌ایم.

کد خبر 6153858

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha