۱۳ تیر ۱۴۰۳، ۱۵:۰۷

۱۲۰۰ خرده فروش مواد مخدر اصفهان دستگیر شدند

۱۲۰۰ خرده فروش مواد مخدر اصفهان دستگیر شدند

اصفهان - رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان از دستگیری بیش از هزار و ۲۰۰ خرده فروش و معتاد متجاهر با اجرای هشتمین مرحله از طرح «آرامش در شهر» خبر داد.

سرهنگ احمد نیکبخت در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: هشتمین مرحله از طرح «آرامش در شهر» به مدت ۵ روز در سراسر استان اصفهان به اجرا گذاشته شد.

وی به دستاوردهای این طرح اشاره کرد و گفت: در این طرح طی چندین عملیات ویژه و مقتدرانه مأموران پلیس ۷۷۵ نفر خرده فروش مواد افیونی دستگیر و ۱۵۹ کیلو انواع مواد مخدر از آنان کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان همچنین از جمع آوری ۴۳۷ نفر معتاد متجاهر از سطح معابر عمومی و تفرجگاه‌ها خبر داد و اظهار داشت: این افراد پس از هماهنگی با مرجع قضائی برای درمان تحویل مراکز درمانی بلند مدت شدند.

سرهنگ نیکبخت در خاتمه با بیان اینکه طرح «آرامش در شهر» به طور مستمر و مداوم در دستور کار جدی پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار دارد، عنوان کرد: مأموران با رصد هوشمندانه محله‌ها و نقاط آلوده به خرده فروشان و معتادان این محل‌ها را شناسایی و با اجرای عملیات ویژه اقدام به دستگیری و جمع آوری افراد مذکور می‌کند.

کد خبر 6155798

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha