۱۲ دی ۱۳۹۸، ۱۹:۰۳

فرمانده سپاه نینوای گلستان:

سلطنت طلبان در دشمنی با انقلاب همراه هم هستند

سلطنت طلبان در دشمنی با انقلاب همراه هم هستند

گرگان- فرمانده سپاه نینوای گلستان گفت: سلطنت طلبان و منافقین در دشمنی با انقلاب اسلامی و مردم، همراه هم بوده و هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسین معروفی بعدازظهر پنجشنبه در همایش پاسداران پیشکسوت دفاع مقدس مینودشت، کلاله و گالیکش با اشاره به میلاد حضرت زینب (س) اظهارکرد: ما در مکتب اهل بیت عصمت و طهارت ولایتمداری را از خود خاندان وحی آموخته ایم به عنوان مثال حضرت زینب (س) از زمان حرکت کاروان اسرای کربلا تا درون کاخ یزید ملعون بدون اذن امام سجاد (ع) اقدامی نکرد.

معروفی با اشاره به حضور تعدادی از زوج های تازه ازدواج کرده فرزندان پاسدار حاضر در جمع ضمن توصیه به آنها گفت: فلسفه ازدواج آرامش، دوستی و محبت است و به شما فرزندان توصیه می کنم با روی خوش و گشاده، با گذشت، با الفاظ محبت آمیز با یکدیگر رفتار کنید و مطلع باشید خط قرمز آدمی شخصیت اوست پس مراقبت کنید شخصیت یکدیگر را لکه دارد نکنید و ما هم به عنوان هدیه ازدواج شما را مهمان امام رضا (ع) خواهیم کرد.

ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در استان گلستان با اشاره به مبانی پاسداری از انقلاب گفت: همه ما با هر عضویتی پاسدار انقلاب هستیم و کار پاسداری از انقلاب بازنشستگی ندارد که رسالتی بر دوش ما به حساب می آید.

معروفی خاطرنشان کرد: بعد از گذشت ۱۴۰۰ سال از قیام عاشورای سیدالشهدا (ع) امام خمینی (ره) با احیای اسلام ناب محمدی و ایجاد حدوثی مردمی انقلاب اسلامی را بنیانگذاری کرد و سپاه را مسئول پاسداری از انقلاب تعیین کردند.

وی با اشاره به بی انصافی برخی نسبت به تفکرات والای امام خمینی (ره) بیان کرد: عده ای با بی انصافی به امام نسبت می دهند که ایشان نمی دانست چه می خواهد در حالی که امام در دهه ۴۰ یعنی ۱۵ سال قبل از انقلاب می دانست هم باید حکومت استبدادی را تغییر داد و هم حکومت اسلامی را شکل داد.

فرمانده سپاه نینوای گلستان تاکیدکرد: ما فقط سازمانی نظامی نیستیم و حفاظت از این آب و خاک تنها یکی از وظایف ما است؛ ما موظف هستیم در برابر هرچه که اسلام ناب محمدی و انقلاب مردمی را تهدید می کند بایستیم و وظیفه ما پیشبرندگی انقلاب اسلامی است و امام جامعه از ما موضعی موفق می خواهد.

این مقام مسئول بیان کرد: بعضی در استان به من میگویند نظرات شما جدید است، من در پاسخ می گویم اینچنین نیست؛ سخنان من راهبرد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

وی گفت: ما سپاه را فقط با پاسداران آن نمی شناسیم، عقبه ما در سپاه خانواده ما هستند و همسر، فرزند، عروس و داماد یک پاسدار هم جزو خانواده سپاه هستند و نگاه جامعه به ما نگاهی الگویی، انقلابی و شهادت طلبانه است.

معروفی بیان کرد: دشمن با جنگ اقتصادی، تحریم معیشتی، جلوگیری از پیشرفت های علمی و پژوهشی و ایجاد انشقاق قومیتی مذهبی به جنگ ملت ایران آمده است که اقتصاد مقاومتی نسخه شفابخش این اقتصاد بیمار بود اما برخی به فرامین امام جامعه عمل نکردند.

وی گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فدای ملت بزرگ ایران، انقلاب اسلامی و ولایت می شود و ما سپاه را خرج هیچکس دیگری نمی کنیم و همه بدانند معاندین، ضدانقلاب، منافقین و فتنه گران خط قرمز ما هستند و درب سپاه به روی آنها بسته است.

معروفی خاطرنشان کرد: امروز برای برهم زدن امنیت داخلی ملت، سلطنت طلبان و منافقین مثل ابتدای انقلاب در کنار یکدیگر قرار گرفته اند و عده ای امروز در داخل مرموزانه به دنبال احیای تفکر سلطنت طلبان و فکر پوسیده رضاخانی در کشور هستند اما بدانند ما اجازه نمی دهیم کسی در کشور و در استان به دنبال این تفکر پوسیده باشد و خیال کند می تواند افکار پوچ رضاخانی را احیا کند.

کد خبر 4814384

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha