۱۳ دی ۱۳۹۸، ۱۵:۳۱

آیت الله سبحانی:

سردار سلیمانی پیوسته در راه حفظ ایران از اشرار مجاهدت کرد

سردار سلیمانی پیوسته در راه حفظ ایران از اشرار مجاهدت کرد

قم - یکی از مراجع تقلید در پیامی با تسلیت شهادت سردار سلیمانی، گفت: ایشان فداکار و مجاهد بسیار شجاعی بود که پیوسته در راه اعتلای اسلام و حفظ ایران از اشرار خدمات عظیمی داشت.

به گزارش خبرگزاری مهر، متن پیام تصویری آیت الله العظمی جعفر سبحانی بدین شرح است:

شهید قاسم سلیمانی یک فداکار و مجاهد بسیار شجاعی بود که پیوسته در راه اعتلای اسلام و حفظ ایران از اشرار خدمات عظیمی داشت.

ایشان همیشه در صحنه بوده و در کارزارها فداکاری می‌کرد، حتی گاهی اوقات خود را در وسط میدان جنگ قرار می‌داد و خطر همیشه در کنار او بود اما چون فداکاری برایش هدف بزرگی بود به این مسائل اعتنا نمی‌کرد.

مسلماً او آرزوی شهادت در دل داشت و خداوند متعال او را به آرزویش رساند و حتماً او با شهدای احد و شهدای کربلا و کلیه شهدایی که در راه اسلام جان اسلام را از دست دادند محشور خواهد شد.

من از شنیدن خبر شهادت حاج قاسم سلیمانی فوق العاده متأثر شدم و ان شاءالله خدا روح ایشان را را شاد کند و به بازماندگان صبر دهد.

او می‌دانست که شهادت در کنارش است و روزی کفنش را آورد من امضا کردم، هرچند به او گفتم که شما فوق این امضا هستید، اما کفن ایشان را امضا کردم، معلوم می‌شود او در راه رفتن بود و این مسئله را احساس کرده بود و خدا او را با شهدای کربلا محشور کند.

کد خبر 4815160

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha