۵ بهمن ۱۳۹۸، ۷:۵۱

فرماندار زنجان عنوان کرد؛

وجود آمادگی برای برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی در زنجان

وجود آمادگی برای برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی در زنجان

زنجان-فرماندار زنجان، با بیان اینکه فرمانداری زنجان آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی را دارد، بر لزوم برگزاری باشکوه و قانونمند انتخابات مجلس تأکید کرد.

رضا عسگری در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه فرمانداری زنجان آمادگی لازم برای برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی را دارد، گفت: انتخابات در برخی از شعبات اخذ رای استان به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه از ظرفیت کارشناسان آی تی دستگاه ها دولتی در این انتخابات استفاده خواهد شد، اظهار کرد: تمام تمهیدات و اقدامات لازم برای برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی فراهم شده و مشکلی وجود ندارد.

عسگری ابراز کرد: زنجان یکی از شهرستان‌هایی است که زیرساخت‌های کامل برای برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی را دارد.

وی گفت: شهرستان زنجان با دو حوزه فرعی و ۲۶۵ شعبه اخذ رای، مقدمات کار فراهم شده و ۱۸۵ شعبه در مرکز شهرستان زنجان و ۲ دهستان از دهستان‌های این بخش جزو انتخابیه ماه‌نشان و ایجرود خواهد بود که شامل روستای بوغد اکندی و قلتوق است.

فرماندار زنجان تصریح کرد: در بخش مرکزی روستاها ۲۷ شعبه، در زنجان ۱۸۵ شعبه، زنجان رود ۳۲ شعبه، قره پشتلو ۲۱ شعبه و در مجموع ۲۶۵ شعبه اخذ رای در شهرستان زنجان پیش بینی شده است.

عسگری با بیان اینکه در طارم نیز در بخش مرکزی ۲۰ شعبه، چورز ق ۱۹ شعبه و پیروان ۱۵ شعبه اخذ رای که در مجموع ۵۴ شعبه اخذ رای خواهیم داشت، افزود: در کل حوزه انتخابیه زنجان و طارم ۳۱۹ شعبه اخذ رای خواهد بود.

وی بر لزوم برگزاری باشکوه و قانونمند یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد.

کد خبر 4834053

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha