۸ تیر ۱۴۰۳، ۸:۲۴

گزارش مهر؛

آغاز رای گیری انتخابات ریاست جمهوری در سیستان و بلوچستان

آغاز رای گیری انتخابات ریاست جمهوری در سیستان و بلوچستان

زاهدان_ همزمان با سراسر کشور، چهاردهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری در سیستان و بلوچستان، آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، با انداختن رای محمد کرمی استاندار، از دقایقی قبل و همزمان با سراسر کشور، رأی گیری در سیستان و بلوچستان با حضور اقشار مختلف مردم و تشکیل صف‌های طولانی منتظران شرکت در انتخابات، آغاز شد.

هزار و ۸۳۰ شعبه اخذ رای در سیستان و بلوچستان در حال اخذ رای هستند

دبیر ستاد انتخابات سیستان و بلوچستان گفت: هیچ مشکلی در برگزاری چهاردهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری در استان وجود نداشته و هم اکنون هزار و ۸۳۰ شعبه اخذ رای پیش بینی شده در سطح استان به صورت ثابت و سیار در حال اخذ رای واجدین شرایط رای دادن در این خطه پهناور هستند.

عباس ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، افزود: برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر چهارمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری در هشت تیر ماه همزمان با سراسر کشور تمامی اقدامات و تمهیدات لازم در سیستان و بلوچستان از چندی قبل فراهم شده و براساس برنامه ریزی صورت گرفته، تعداد شعب اخذ رای در سیستان و بلوچستان در حال حاضر هزار و ۸۳۰ شعبه اخذ رای بوده که از این تعداد، ۹۴۷ شعبه سیار و ۸۸۳ شعبه ثابت هستند.

وی ادامه داد: با توجه به جمعیت بالای روستایی در استان، هزار و ۱۳۲ شعبه اخذ رای روستایی و ۶۹۸ شعبه شهری است که بیشترین شعب اخذ رای با تعداد ۲۴۳ مورد به زاهدان و کمترین آن با ۲۲ شعبه اخذ رای به زرآباد اختصاص دارد.

وی اظهار کرد: تعداد دو هزار و ۱۴۹ دستگاه احراز هویت در بین فرمانداری‌های سراسر سیستان و بلوچستان توزیع شده است.

ابراهیمی گفت: دو میلیون و ۱۳۸ هزار تعرفه اخذ رای برای انتخابات امروز پیش بینی و از چندی قبل در سطح شعب ثابت و سیار، تقسیم شده تا در روز انتخابات به تفکیک شعب اختصاص یابند.

کد خبر 6149720

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • دهه۷۰ ۲۱:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۸
      0 0
      رفتم رای دادم،تا کشورهای مخالف فک نکنه ایران بی صاحب هس ،با وجود همه مشکلات که داریم،بازهم ایرانی مال ماست کسی حق دخالت نداره،زنده باد ایرانی