۱۶ بهمن ۱۳۹۸، ۱۲:۴۰

معاون وزیر کشور:

۲۲ هزار و ۵۰۰ پروژه در کشور افتتاح یا کلنگ زنی می‌شود

۲۲ هزار و ۵۰۰ پروژه در کشور افتتاح یا کلنگ زنی می‌شود

کرج - معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور گفت: ۲۲ هزار و ۵۰۰ پروژه دهه فجر در کشور افتتاح یا کلنگ زنی می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی جمالی نژاد پیش از ظهر چهارشنبه در آغاز عملیات عمرانی واحدهای صنعتی شهرک صنعتی کوثر اظهار کرد: البرز یکی از استان‌های پرافتخار کشور است.

وی با بیان اینکه در دهه فجر در این استان و دیگر استان‌های کشور شاهد آغاز عملیات اجرایی و افتتاح پروژه‌های عمرانی، صنعتی و غیره هستیم، افزود: در سال‌های اخیر شاهد شتاب بیشتری در زمینه پروژه‌های زیر بنایی نسبت به قبل هستیم.

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور اشاره کرد: در کل کشور افتتاح پروژه‌های عمرانی بیش از ۷۴ درصد نسبت به سال گذشته رشد داشته که این آمار در استان البرز بیش از ۵۰۰ درصد بوده است.

جمالی نژاد گفت: حدود ۲۲ هزار و ۵۰۰ پروژه در این ایام در کشور افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود که نقش بسزایی در اقتصاد ایران دارد.

وی ادامه داد: ابر پروژه‌های زیادی در این روزها افتتاح می‌شود که در شرایط اقتصادی کنونی رسیدن به این نتایج قابل تقدیر است.

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور در ادامه گفت: دهه فجر سال جاری در استان البرز ۳۰۵ پروژه دولتی با اعتباری بالغ بر دو هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان افتتاح می‌شود.

جمالی نژاد تصریح کرد: همچنین ۱۱۰ طرح نیز مربوط به بخش خصوصی است که بیش از ۹۸۹ میلیارد تومان اعتبار این پروژه‌ها بوده است.

وی بیان کرد: در دهه فجر امسال در مجموع ۴۱۵ پروژه دولتی و خصوصی با اعتباری بالغ بر ۳ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان در استان البرز افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور عنوان کرد: خوشبختانه قطار به ثمر رسیدن پروژه‌های عمرانی و صنعتی در کشور به خوبی پیش می‌رود، این حرکت کُند نشده است و امروز نیز شاهد آغاز عملیات اجرایی طرح‌های صنعتی- تولیدی در البرز هستیم.

جمالی نژاد با اشاره به حضور تأثیرگذار بخش خصوصی در کنار بخش دولتی گفت: افراد در بخش خصوصی با سرمایه گذاری در حوزه‌های مختلف اقدام به انجام کارهای زیربنایی و زیرساختی می‌کنند که بابت این مهم از آنها قدردانی می‌شود.

کد خبر 4845369

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha