۱۸ بهمن ۱۳۹۸، ۱۵:۳۲

امام جمعه موقت کاشان:

داشتن مجلس قوی باعث عزت و اقتدار ایران اسلامی می شود

داشتن مجلس قوی باعث عزت و اقتدار ایران اسلامی می شود

کاشان - امام جمعه موقت کاشان گفت: داشتن مجلس قوی باعث عزت و اقتدار ایران اسلامی می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدرضا اسلامی تبار در خطبه های این هفته نماز جمعه کاشان با اشاره به فرارسیدن یوم الله ۲۲ بهمن اظهار داشت: در این روز با کمک خداوند ملت ایران توانست رژیم شاهنشاهی را سرنگون کند.


وی با بیان اینکه ملت ایران در مقابل نظام ستمگر شاهنشاهی با دست خالی ایستاد، ابراز داشت؛ تنها مولفه قدرت مردم ایران در پیروزی انقلاب اسلامی وجود یک رهبر هوشیار و شجاع مثل امام خمینی (ره) بود.


امام جمعه موقت کاشان دهه فجر را خشت بنای استقلال و آزادی ملت ایران دانست و تصریح کرد: در طول ۴۱ سال گذشته حضور گسترده مردم در راهپیمایی های ۲۲ بهمن باعث شده است که دشمن در مقابل عظمت ملت ایران تحقیر شود.


وی با بیان اینکه هنر امام خمینی (ره) این بود که مردم ایران را شناخت، خاطرنشان کرد: حلقه واسط اعتمادی که مردم و امام راحل به همدیگر داشتند به واسطه ریشه عمیق و ناگسستنی اعتقادات مذهبی مردم بود.


حجت الاسلام اسلامی تبار با اشاره به آرمانهای امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی در دفاه از مظلوم در برابر ظالم اذعان داشت: تمام اهداف و آرمانهای انقلاب اسلامی منطبق بر فطرت پاک انسان بود به همین جهت این انقلاب توانست از مرزهای کشور عبور کند.


وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب برای برگزاری انتخاباتی پرشور و گسترده تاکید کرد: حضور در این انتخابات و راهپیمایی ۲۲ بهمن نماد بیعت مجدد مردم با انقلاب اسلامی است.


امام جمعه موقت کاشان با بیان اینکه دشمن و استکبار جهانی از قدرت و اقتدار ایران اسلامی هراس دارد، یادآور شد: تشکیل یک مجلس قوی باعث اقتدار ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می شود.


وی با اشاره به شاخصه های یک نماینده در تراز انقلاب ایران اسلامی تصریح کرد: نماینده ای که شجاع باشد و در مقابل زیاده خواهی و ظلم نظام استکبار مقاومت کند می تواند زمینه ساز یک مجلس قوی را فراهم آورد.


حجت الاسلام اسلامی تبار با بیان اینکه یک نماینده باید حافظ حقوق و شان و منزلت مردم و ملت جمهوری اسلامی ایران باشد، ابراز داشت: اگر نماینده ای به شخص و یا حزب و گروهی وابسته باشد نمی تواند در جهت حفظ منافع مردم اقدام کند.


وی ضمن انتقاد از برخی افراد بخصوص مدیران و مسئولین در تخریب شورای نگهبان گفت: شورای نگهبان بر مبنای قانون افرادی را که مشکلات اقتصادی و مالی داشتند را رد صلاحیت کرد و بر این مبنا باید از شورای نگهبان تشکر کرد.

کد خبر 4846871

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha