۱۹ بهمن ۱۳۹۸، ۱۸:۵۱

فرماندار دهلران خبر داد:

دایر شدن ۲۰۷ شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه دهلران

دایر شدن ۲۰۷ شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه دهلران

فرماندار دهلران گفت: در حوزه انتخابیه دهلران ۲۰۷ شعبه اخذ رای پیش بینی شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید عسگری عصر شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان دهلران با موضوع دهه فجر و انتخابات اظهار داشت: خوشبختانه نظام و دولت در راستای توسعه شهرستان دهلران علاوه بر توجه اقدامات قابل قبولی انجام داده است.

وی گفت: همه امکانات برای انتخابات باشکوه در حوزه انتخابیه دهلران فراهم و در حوزه انتخابیه دهلران ۲۰۷ شعبه اخذ رای پیش بینی شده که در شهر دهلران ۷۱ شعبه ثابت و سیار کار اخذ رای از شهروندان را بر عهده دارند.

فرماندار دهلران به انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد گفت: رسانه‌ها به عنوان پل ارتباطی بین مردم و داوطلبان باید با رعایت اصل بی‌طرفی نهایت تلاش خود را در ترغیب و تشویق واجدان شرایط رأی برای مشارکت حداکثری در انتخابات را داشته باشند.

وی گفت: کاندیداها و طرفداران آنها رعایت قانون را سرلوحه خود قرار دهند و در ایام تبلیغات به گونه‌ای عمل کنند تا بر خلاف مقررات قانونی عمل نشود.

وی افزود: در دهه مبارک فجر ۴۷ پروژه در شهرستان دهلران با اعتباری بالغ بر ۶۸ میلیارد ریال به بهره برداری و کلنگ زنی شده است.

فرماندار دهلران بیان داشت: در یک سال گذشته بیش از ۵۰ میلیارد ریال در اجرای طرح‌های هادی روستایی این شهرستان هزینه شده است

وی افزود: بیش از ۲۷ میلیارد تومان در راستای ساخت و نوسازی مسکن روستایی به صورت تسهیلات و بلاعوض برای ۱۵۳ واحد اختصاص یافته است.

عسگری بیان داشت: شرکت در ۲۲ بهمن با توجه به هجمه‌های دشمن بر علیه کشور یکی از موضوعات بسیار مهمی است که باید توجه شود و مردم با شرکت آگاهانه خود دشمن را همچون گذشته مأیوس کنند.

کد خبر 4847740

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha