۲۰ بهمن ۱۳۹۸، ۱۶:۴۳

در نهمین روز دهه فجر صورت گرفت؛

بهره برداری از ۵ طرح عمرانی و خدماتی در شهرستان ساوه

بهره برداری از ۵ طرح عمرانی و خدماتی در شهرستان ساوه

ساوه- همزمان با نهمین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی پنج طرح عمرانی و خدماتی را در شهرستان ساوه مورد بهره برداری قرار داد.

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با نهمین روز از دهه مبارک فجر، بهروز اکرمی، معاون سیاسی و امنیتی استاندار مرکزی پیش از ظهر یکشنبه پنج طرح عمرانی و خدماتی را در شهرستان ساوه مورد بهره برداری قرار داد.

براساس این گزارش، بهره برداری از شهرک بازیافت ساوه در زمینی به مساحت ۶۲۵ متر مربع با ۳۶ غرفه و بهره برداری از پل شهید آشتیانی و خیابان ساحلی در محله سید جمال الدین اسدآبادی ساوه در قالب طرح بازآفرینی شهری با اعتبار ۳۳ میلیارد ریال از جمله این افتتاح‌ها بود.

از دیگر پروژه‌ها افتتاحی اکرمی در ساوه می‌توان به بهره برداری از پروژه آسفالت و زیرسازی ورودی شهرک صنعتی احمدآباد با ۶۰ میلیارد ریال اعتبار، افتتاح یک مجموعه ورزشی در منطقه نور علی بیگ با سرمایه گذاری ۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال و مجتمع تفریحی رفاهی با سرمایه گذاری ۵۰ میلیارد ریال اشاره کرد.

گفتنی است، همزمان با چهل و یکمین سالگرد فجر انقلاب اسلامی ایران، یک هزار و ۱۹۶ پروژه عمرانی، اقتصادی، فرهنگی، خدماتی و… در استان مرکزی افتتاح و یا کلنگ‌زنی می‌شود که بهره برداری از این طرح‌ها ایجاد ۱۰ هزار شغل را به همراه دارد.

کد خبر 4848838

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha