۲۵ بهمن ۱۳۹۸، ۱۴:۲۵

امام جمعه دماوند:

نماینده مردم در مجلس باید بتواند تهدید تحریم را به فرصت تبدیل کند

نماینده مردم در مجلس باید بتواند تهدید تحریم را به فرصت تبدیل کند

دماوند- امام جمعه دماوند گفت: نماینده مردم در مجلس باید بتواند تهدید تحریم را به فرصت تبدیل کند.

به گزارش خبرنگار مهر حجت الاسلام کاظم فتاح دماوندی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته دماوند با اشاره به بیستم جمادی الثانی و شب ولادت حضرت زهرا اظهار داشت: ولادت یگانه کوثر پیامبر را تبریک عرض می‌کنیم، حضرت زهرا با آن رتبه و مقام و عظمت یک خانم خانه دار بود که این تحقیر او نیست چرا که مادر بودن خانه داری کردن تربیت فرزند ارزش است و نقش مادر در تربیت فرزندان مؤمن و ایثارگر ستودنی است.

وی افزود: نگاه اسلام به زن، لذت بخش، رشد آفرین و کرامت بخش است در فرهنگ غربی با سو استفاده از عنوان آزادی زن را کالای تبلیغاتی و ابزار می‌کنند در فرهنگ اسلام زنان با رعایت حدود شرعی می‌توانند در هر عرصه سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی فعال باشند.

امام جمعه دماوند با بیان اینکه نقش مادر در تربیت فرزندان مؤمن و ایثارگر ستودنی است گفت: اروپایی‌ها از روزی که منابع جدید را به وجود آوردند در اوایل قرن نوزدهم مایه داران غربی کارخانه‌های بزرگ احداث کردند احتیاج به نیروی کار ارزان و بی تو و کم دردسر داشتند از آن رو زمزمه آزادی زن را بلند کردند برای اینکه زن را از داخل خانواده‌ها به درون به کارخانه‌ها به گوش بکشانند و به عنوان یک کارگر ارزان از آن استفاده کنند و جیب‌های خودشان را پر کنند.

فتاح دماوندی در ادامه با اشاره به قرار گرفتن در آستانه انتخابات بیان داشت: در انتخابات مجلس باید به فردی رأی دهیم که به منش شهید سلیمانی نزدیک تر باشد و نماینده مردم در مجلس باید بتواند تهدید تحریم را به فرصت تبدیل کند.

خطیب نماز جمعه دماوند عنوان داشت: نقش اصلی مجلس در بریدن بند ناف اقتصاد از نفت خام مهم است و توصیه می‌کنیم که کاندیداها به جای نفی گذشته و رقیب به نقد منصفانه بپردازند و از قضاوت یکسویه پرهیز کنند.

وی اظهار داشت: مردم از کمبودها و ضعف‌های مدیریتی ناراحتند، اما حساب انتقاد و گله را از حساب نظام و اصل انقلاب جدا می‌کنند و پول پاشی‌های خیانت آلود نتیجه‌ای جز ضایع کردن حق رقیبان و مردم ندارد؛ کاندیداها حقوق یکدیگر و مردم را رعایت کنند.

کد خبر 4852578

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha