۱۰ مهر ۱۴۰۳، ۲۱:۴۷

غریو شادی از افتخار نیروهای مسلح؛

مردم استان سمنان به خیابان آمدند

مردم استان سمنان به خیابان آمدند

سمنان - مردم ولایتمدار استان سمنان در پی حمله موشکی جمهوری اسلامی ایران به مواضعی در اسرائیل به خیابان‌ها آمده و شادی کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با شامگاه سه‌شنبه و در پی حملات موشکی و پهپادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مواضعی در اسرائیل و اصابت تعداد زیاد موشک به ارگان‌های حساس رژیم صهیونیستی مردم متدین استان سمنان به خیابان‌ها آمدند.

در شهرهای سمنان و شاهرود هسته مرکزی شهر شاهد تجمع مردم با پرچم‌های ایران فلسطین و حزب الله لبنان است همچنین مردم در خیابان به شادی می‌پردازند.

مردم ولایت مدار استان سمنان در پی حمله موفقیت آمیز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مواضعی در اسرائیل الله اکبر می‌گویند و گروهی از مردم نیز بین اقشار مختلف شکلات و شیرینی پخش می‌کنند.

برخی از خودروها در میادین و معابر اصلی شهر سرودهای انقلابی و همچنین جزخوانی‌های پرشور پخش کرده و صدای آن را بلند کرده اند. مردم همچنین هدف خود را از این تجمع حمایت از نیروهای مسلح نابودی اسرائیل عنوان کرده‌اند.

ساعت قبل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حمایت نیروهای مسلح حمله وسیع موشکی و پهپادی را به مواضعی در خاک اسرائیل آغاز کرده است گفته می‌شود این حمله همچنان ادامه داشته و مواضعی در خاک رژیم صهیونیستی مورد اصابت قرار گرفته است.

کد خبر 6243563

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha