۲ اسفند ۱۳۹۸، ۱۴:۳۸

امام جمعه سنندج:

حضور گسترده مردم پای صندوق های رأی سرنوشت کشور را رقم می‌زند

حضور گسترده مردم پای صندوق های رأی سرنوشت کشور را رقم می‌زند

سنندج - امام جمعه سنندج گفت: حضور حداکثری، گسترده و مشارکت بالای مردم پای صندوق‌های رأی، تاثیر مستقیمی بر سرنوشت کشور در چهار سال آینده خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، ماموستا فایق رستمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه در سنندج، اظهار داشت: مردم امروز سرنوشت خود را با شرکت در انتخابات تعیین و از مردم‌سالاری دفاع می‌کنند و امروز ۸۰ میلیون مردم ایران امانت و آینده خود را به دست نمایندگان منتخب خود در مجلس می‌سپارند.

وی با بیان اینکه دعا روح عبادت است و ذکر خداوند انسان را به او نزدیک می‌کند و از بلاها دور می‌سازد، افزود: قرآن مکتب معنویت و عرفان برای جامعه بشری است و مرکز شفا و رحمت است و باید از آیات این کلام الهی بهره برد.

امام جمعه سنندج در بخش دیگری با اشاره به شیوع ویروس کرونا، ادامه داد: جامعه بشری از کرونا در هراس است و تمام بشریت بسیج شده‌اند تا در برابر این ویروس بایستند اما اعمال حرام از این بیماری ترسناکتر است و باید از این اعمال دوری کرد.

ماموستا رستمی با بیان اینکه کسانیکه به رحمت خداوند پناه ببرند و اهل زکات باشند در پناه قرآن کریم به مسیر درست هدایت می‌شود، یادآور شد: مسجد دانشگاه پرورش انسان‌هاست و تنها محل عبادت محسوب نمی‌شود و باید از جایگاه این مکان مقدس بیشترین بهره برای دیگر امور هم برد.

کد خبر 4858712

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha