۲ اسفند ۱۳۹۸، ۱۵:۳۵

استاندار گلستان:

مشارکت حداکثری در انتخابات موجب دفع شرارت دشمنان انقلاب می‌شود

مشارکت حداکثری در انتخابات موجب دفع شرارت دشمنان انقلاب می‌شود

گرگان- استاندار گلستان گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات امروز علاوه بر اینکه در مدیریت و تصمیم سازی داخلی کشور تاثیرگذار است موجب دفع شرارت های دشمنان انقلاب و کشور می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، هادی حق شناس عصر جمعه در بازدید از ستاد انتخابات شهرستان های کردکوی و گرگان اظهار کرد: حضور گسترده مردم در انتخابات امروز زمینه انتخاب نمایندگان شایسته، اصلح و توانمند را فراهم می آورد.

وی افزود: امیدوارم مردم رای با حضور در شعب اخذ رای هرچه زودتر در انتخابات شرکت کنند و رای دادن را به ساعات پایانی موکول نکنند و در ساعات پایانی شاهد ازدحام در صفوف رای نباشیم.

استاندار گلستان ادامه داد: انتخابات امروز علاوه بر اینکه در مدیریت و تصمیم سازی داخلی کشور تاثیرگذار است موجب دفع شرارت های دشمنان انقلاب و کشور هم می شود.

وی با یادآوری اینکه از ۱هزار و ۳۸۹ صندوق اخذ رای در استان هزار و ۱۰۰ صندوق ثابت و ۲۸۹ صندوق سیار هستند، تصریح کرد: در گلستان ۲۷ هزار نفر عوامل اجرایی، انتظامی، بازرسی و … آرای مردم را دریافت می کنند.

حق شناس خاطرنشان کرد: مشارکت گسترده مردم استان نه تنها نمایندگانی تاثیرگذار برای استان را راهی مجلس یازدهم می کند بلکه در تصمیم سازی های کلان کشور نیز موثر است.

کد خبر 4858849

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha