۴ اسفند ۱۳۹۸، ۲۰:۴۷

فرماندار فارسان:

ماسک در شهرستان فارسان وجود ندارد

ماسک در شهرستان فارسان وجود ندارد

شهرکرد- فرماندار فارسان گفت: ماسک در شهرستان فارسان وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار مهر، مرداس طاهری عصر یکشنبه در ستاد مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری گفت: پیشگیری از وقوع بحران و اقدامات لازم در خصوص مقابله با ویروس کرونا انجام شده است.

وی گفت: اکنون در شهرستان فارسان ماسک وجود ندارد و باید تمهیدات لازم در این زمینه اندیشیده شود.

وی ادامه داد: برخی از مردم شهرستان فارسان در کشور کویت اشتغال دارند که تقاضای برگشت برای کار به آن کشور را دارند و بلیط گرفته‌اند اما این کشور اجازه ورود به آنان را نداده و احتمال ایجاد مشکل در جواز آنان وجود دارد.

کمال اکبریان فرماندار سامان نیز در این نشست با اشاره به تمهیدات اندشیده شده در خصوص سیلاب، گفت: کنار مجتمع ادارات شهرستان راه عبور روان آب بسته شده که باید پیمانکار راه و شهرسازی اقدام لازم را انجام دهد.

مجید فرحزاد مدیرعامل شرکت نیروی برق نیز در این نشست گفت: در بارش های پیش رو خاموشی را خواهیم داشت اما تلاش می‌شود در کمترین زمان ممکن مرتفع شود.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان نیز در این نشست گفت: رأی گیری در ۷۳۷ شعبه اخذ رأی، بیش از ۹۹ درصد آنلاین انجام شده و فقط در شعبه‌های سیار عشایری رأی‌گیری به صورت آفلاین برگزار شد.

وی اظهار داشت: در حال پیگیری هستیم برای مواقع بحرانی و ایام نوروز تجهیزات مورد نیاز فراهم شود تا ارسال پیامک‌های انبوه با هماهنگی وزارتخانه از یک کانال خاص برای کاربران ارسال شود.

کد خبر 4861352

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha