۱۱ اسفند ۱۳۹۸، ۱۳:۱۶

مدیرکل استاندارد لرستان خبر داد:

اجرای طرح نظارت بر عرضه کالاها در روزهای پایانی سال

اجرای طرح نظارت بر عرضه کالاها در روزهای پایانی سال

خرم‌آباد- مدیرکل استاندارد لرستان از اجرای طرح نظارت کارشناسان بر عرضه کالاها در سطح بازار استان در روزهای پایانی سال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مرضیه قنبریان روز یکشنبه در سخنانی گفت: با نزدیک شدن به ایام پایان سال و عرضه کالا در سطح وسیع در قالب بازارهای نوروزی و امکان سو استفاده برخی تولید کنندگان و عرضه کنندگان کالا، طرح نظارتی نوروز در استان اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت نقش استفاده از کالاهای استاندارد در سلامت مردم افزود: هدف از اجرای این طرح سالم سازی بازار مصرف و جلوگیری از توزیع کالاهای بدون کیفیت و فاقد نشان استاندارد است.

مدیرکل استاندارد لرستان اظهار کرد: در طرح نوروزی، ضمن جمع آوری کالاهای غیر استاندارد، با عرضه کنندگان متخلف برخورد قانونی می‌شود.

قنبریان با اشاره به اهمیت درج نشان استاندارد و کد ده رقمی بر روی کالاها گفت: اعتبار و اصالت نشان استاندارد درج شده بر روی فرآورده‌ها، از طریق ارسال کد ده رقمی ذیل نشان استاندارد به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷ مشخص می‌شود.

وی یادآور شد: مصرف کنندگان می‌توانند با پیامک کد ده رقمی درج شده بر روی کالاها، از مشخصات آنها از جمله محل تولید و تاریخ اعتبار نشان استاندارد، آگاه شوند.

کد خبر 4866931

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha