۱۲ اسفند ۱۳۹۸، ۹:۵۵

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد مطرح کرد؛

نیاز یزد به وقف در حوزه سلامت

نیاز یزد به وقف در حوزه سلامت

یزد ـ مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد از نیاز یزد به وقف در حوزه سلامت خبر داد و گفت: این نیاز در شرایط خاص بیش از پیش احساس می شود.

حجت الاسلام حسین زارع زاده در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به نقش رسانه‌ها در شکستن زنجیره انتقال ویروس کرونا اظهار کرد: وقتی که شوک بیش از حد به جامعه تزریق شود یاس و ناامیدی در جامعه غالب خواهد شد و این مهم کنترل شیوع ویروس را دشوار می‌کند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد ادامه داد: پس از شیوع ویروس کرونا در جامعه عقلانیتی به وجود آمده و رفتارهای پرخطر کمتر شده است و امیدواریم با همتی که در مسئولان وجود دارد این ویروس کنترل شود و همه گیری اتفاق نیفتد.

زارع زاده یادآور شد: پس از شیوع کرونا اماکن متبرکه نیز مورد توجه قرار گرفت و در اماکن مذهبی که تراکم جمعیتی بالایی دارند و امکان شیوع بیشتر است، اقدامات بهداشتی در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا سازمان اوقاف و امور خیریه دستور العملی ارسال کرده که بر اساس آن مساجد و بقاع متبرکه ایزوله و ضدعفونی شود که در استان یزد نیز در حد امکانات و توان مالی نسبت به انجام ضدعفونی این اماکن اقدام می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد بر ضرورت وقف‌های جدید در حوزه سلامت تاکید کرد و گفت: یک چهارم مراکز درمانی کشور موقوفه هستند.

کد خبر 4867622

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha