۱۲ اسفند ۱۳۹۸، ۱۵:۴۹

اخبار کوتاه انتظامی همدان؛

۱۱ توزیع کننده موادمخدر در شهرستان ملایر دستگیر شدند

۱۱ توزیع کننده موادمخدر در شهرستان ملایر دستگیر شدند

همدان - دستگیری سارق اماکن خصوصی در نهاوند، دستگیری ۲ سارق و ۱۱ توزیع کننده مواد مخدر در ملایر و اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی در فامنین عناوین اخبار کوتاه انتظامی همدان است.

به گزارش خبرگزاری مهر، فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند از دستگیری سارق اماکن خصوصی توسط پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد.

سرهنگ احمد ساکی در تشریح این خبر بیان کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی در سطح شهرستان نهاوند تیم ویژه سرقت پلیس آگاهی این شهرستان با انجام اقدامات اطلاعاتی و بکارگیری شگردهای خاص پلیسی موفق به شناسایی و دستگیری یک نفر سارق اماکن خصوصی شد.

وی افزود: سارق دستگیر شده پس از تحقیقات و بازجویی‌های صورت گرفته به ۱۲ فقره سرقت اماکن خصوصی در نقاط مختلف شهر اعتراف کرد که در این خصوص پرونده قضائی تشکیل و تحت رسیدگی است.

دستگیری ۲ سارق و ۱۱ توزیع کننده مواد مخدر در ملایر

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از دستگیری ۲ سارق و یک مال خر و ۱۱ توزیع کننده مواد مخدر با هوشیاری و اقدام پیش دستانه پلیس این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد باقر سلگی گفت: در راستای شناسایی و دستگیری خرده فروشان مواد مخدر که موجب نارضایتی جدی شهروندان در محله‌های مختلف و از جمله نقاط حاشیه شهر شده بود، یک طرح ضربتی در نقاط از پیش تعیین شده به مرحله اجرا در آمد.

وی در ادامه افزود: در نتیجه اجرای این طرح، تعداد ۹ نفر توزیع کننده مواد مخدر به همراه ۱۵ گرم هروئین و ۹۴ سانت مواد مخدر شیشه دستگیر شدند.

سرهنگ سلگی گفت: مأموران پاسگاه زمان آباد نیز یک نفر توزیع کننده مواد مخدر را به همراه مقدار ۳ گرم مواد مخدر هروئین و مأموران پاسگاه جوکار نیز یک نفر توزیع کننده را با ۲۱ گرم تریاک دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی ملایر در راستای شناسایی و برخورد جدی با سارقان و مجرمان گفت: مأموران کلانتری ۱۳ ولی عصر (عج) حین گشت زنی در حوزه استحفاظی به یک دستگاه وانت بار مشکوک شدند که در حال انتقال اموالی بودند که بلافاصله با هماهنگی دستگاه قضائی این خودرو جهت بررسی دقیق‌تر متوقف شد.

وی افزود: در بررسی دقیق‌تر مأموران، مشخص شد که تعداد دو نفر سارق و یک نفر مال خر اموال ربوده شده در حال انتقال اموال مسروقه هستند که هر سه نفر دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی در فامنین

فرمانده انتظامی شهرستان فامنین از دستگیری ۴ نفر سارق در تداوم اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علی حسن حیدری در تشریح این خبر اظهار داشت: با مشارکت یگان‌های انتظامی شهرستان فامنین طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در این شهرستان به مرحله اجرا در آمد.

وی با اشاره به اینکه مأموران در اجرای این طرح ۴ نفر سارق را دستگیر کردند افزود: در نتیجه این طرح ۳ فقره سرقت منزل و ۲ دستگاه خودروی مسروقه و یک فقره سرقت قطعات و لوازم خودرو نیز کشف شد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: متهمان دستگیر شده به مراجع قضائی معرفی شده‌اند.

فرمانده انتظامی شهرستان فامنین از شهروندان درخواست کرد: هرگونه اخبار و اطلاعات از فعالیت مجرمان و برهم زنندگان نظم و امنیت در شهرستان را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند.

کد خبر 4868028

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha