۱۳ اسفند ۱۳۹۸، ۱۵:۵۶

مدیرکل میراث‌فرهنگی سمنان:

۶۱ پایگاه اطلاع رسانی میراث فرهنگی در استان سمنان ایجاد شد

۶۱ پایگاه اطلاع رسانی میراث فرهنگی در استان سمنان ایجاد شد

سمنان - مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سمنان از ایجاد ۶۱ پایگاه اطلاع رسانی برای راهنمایی گردشگران ویژه نوروز ۹۹ خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی جمال ظهر سه شنبه در جمع اصحاب رسانه و مطبوعات به میزبانی میراث فرهنگی سمنان از برپایی ۶۱ پایگاه اطلاع رسانی در استان ویژه نوروز ۹۹ خبر داد و بیان کرد: در صورت مهار ویروس کرونا، این پایگاه‌ها در ورودی و خروجی شهرهای استان به مسافران و زائران اطلاع رسانی می‌کنند.

وی از جانمایی این پایگاه‌ها در مبادی ورودی، بناهای تاریخی و اماکن اصلی شهرهای استان سمنان خبر داد و ابراز کرد: قرار است این پایگاه‌ها از ساعت هشت صبح تا ساعت ۲۰ از طریق راهنمایان مجرب مورد تائید میراث فرهنگی به زائران و مسافران خدمت رسانی کنند.

مدیرکل میراث فرهنگی استان سمنان با بیان اینکه مسافران خدمات گردشگری و مشاوره نیز دریافت می‌کنند، گفت: ارائه بروشور و نقشه‌های گردشگری، شماره تلفن‌های ضروری، معرفی جاذبه‌های تاریخی، طبیعی، راهنمایی برای اسکان مسافران و همچنین نظرسنجی از گردشگران بخشی از فعالیت‌های پایگاه‌ها است.

جمال افزود: در صورت مساعد بودن شرایط و با رویکرد همه جانبه و همکاری اعضای گروه در رعایت مسائل بهداشتی، پایگاه‌های اطلاع رسانی استان از تاریخ ۲۵ اسفند ماه به طور رسمی فعالیت خود را آغاز و تا ۱۵ فروردین نیز برپا خواهد بود.

کد خبر 4869188

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha