۱۴ اسفند ۱۳۹۸، ۱۱:۵۷

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان شادگان:

ورودی شهر شادگان برای پیشگیری از شیوع کرونا تحت کنترل است

ورودی شهر شادگان برای پیشگیری از شیوع کرونا تحت کنترل است

شادگان- مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان شادگان از کنترل ورودی شهر شادگان با هدف کنترل شیوع ویروس کرونا و تب‌سنج مسافران ورودی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، افشین دریانبرد پیش ظهر امروز در جلسه شورای اداری و با محوریت «مبارزه با کرونا» که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: طرح «غربالگری» و «تب سنجی مسافران» در مبادی ورودی شهرستان به منظور پیشگیری از انتشار ویروس کرونا با حضور شبکه بهداشت و درمان با همکاری نیروهای هلال احمر آغاز شده است.

وی افزود: مرجع اطلاع‌رسانی دقیق در رابطه با ارائه آمار و ارقام مبتلایان به ویروس کرونا بر عهده قرارگاه مبارزه با ویروس کرونا است و تمامی توصیه‌ها و دستورالعمل‌های این قرارگاه در شهرستان اجرا می‌شود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان شادگان تصریح کرد: دست ندادن و روبوسی نکردن، شست و شوی دست‌ها با آب و صابون، ضدعفونی دست‌ها و به هنگام عطسه و سرفه، جلوی دهان را گرفتن از راه‌های پیشگیری از این بیماری است که همواره به عنوان ۶ گام آداب سرفه و بهداشتی نیز از آن یاد می‌شود.

دریانبرد گفت: استراحت و ماندن در منزل، تماس نداشتن و مواجهه نشدن با فرد بیمار بسیار مؤثر است، شاه‌کلید مبارزه و درمان کرونا نیز بحث «پیشگیری» است.

کد خبر 4869893

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha