۱۸ اسفند ۱۳۹۸، ۱۲:۰۱

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین:

بیش از ۳۱ هزار مواد محترقه در اسفراین کشف شد

بیش از ۳۱ هزار مواد محترقه در اسفراین کشف شد

بجنورد-فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین از کشف ۳۱ هزار و ۷۰۵ عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز در اجرای طرح جمع‌آوری مواد محترقه به ارزش ۱۴۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ جاوید مهری اظهار کرد: در راستای اجرای طرح برخورد با فروشندگان مواد محترقه غیرمجاز و در پی انجام اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی مبنی بر فروش مواد محترقه در ۳ واحد صنفی اکیپی از مأموران به محل‌های موردنظر اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه مأموران با هماهنگی قضائی محل‌های مورد نظر را بازرسی کردند، افزود: در بازرسی به‌عمل‌آمده از این واحدهای صنفی تعداد ۳۱ هزار و ۷۰۵ عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین بابیان اینکه در این خصوص ۳ نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند، خاطر نشان کرد: اجرای طرح‌های ارتقا امنیت اجتماعی باقدرت در دستور کار پلیس قرار دارد.

مهری در پایان از شهروندان خواست تا با توجه به نزدیک شدن به‌پایان سال و حوادث ناگواری که در چهارشنبه آخر سال برای افراد اتفاق می‌افتد هرگونه اطلاعاتی در مورد نگهداری و فروش مواد محترقه را بلافاصله از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 4872746

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha