۱۸ اسفند ۱۳۹۸، ۱۶:۵۴

دریادار خانزادی:

پیروی از امام علی(ع) ضامن سربلندی ملت ایران است

پیروی از امام علی(ع) ضامن سربلندی ملت ایران است

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: پیروی از امام علی(ع) ضامن تبلور و حاکمیت ارزش‌هایی است که مبتنی بر اسلام ناب محمدی(ص) و تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی و توفیق سربلندی ملت ایران است.

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش در پیامی ولادت امام علی (ع) و روز پدر را تبریک گفت.

وی در این پیام با بیان اینکه پیروی از آن حضرت ضامن تبلور و حاکمیت ارزش‌هایی است که مقوم معنویت و بصیرت مبتنی بر اسلام ناب محمدی(ص) و تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی و توفیق سربلندی ملت شریف ایران است، آورده است:  بهره‌مندی از سایه ولایت آن حضرت و کسب فیض از حقیقت وجودی ایشان نعمتی بزرگ برای ملت عظیم‌الشأن ایران و همه آزادی خواهان جهان است.

متن پیام او به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم 

فتوت، روح مهربانی و صداقت، شهسوار اسلام، بانی ولایت و طراوت عبادت هدیه ارزشمند و منحصر به فردی است که خداوند متعال به جامعه بشری و جهان هستی عنایت فرمود تا تلألو انوار حیات‌بخش آن الگویی باشد برای ابناء بشر برای رسیدن به کمال حقیقی و معیاری باشد برای همه کمالات انسانی.  

پیروی از آن حضرت ضامن تبلور و حاکمیت ارزش‌هایی است که مقوم معنویت و بصیرت مبتنی بر اسلام ناب محمدی(ص) و تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی و توفیق سربلندی ملت شریف ایران است.  بهره‌مندی از سایه ولایت آن حضرت و کسب فیض از حقیقت وجودی ایشان نعمتی بزرگ برای ملت عظیم‌الشأن ایران و همه آزادی خواهان جهان است.

بصیرت و دوراندیشی، صلابت و شجاعت، تقوا و پرهیزگاری، فداکاری و ایثار، خداجویی، مراقبت از نفس و حق‌طلبی تا مرز شهادت  از جمله خصیصه‌های نمادین ایشان است که اخلاق عملی و جامعه امروز بشری بیش از پیش نیازمند بهره‌مندی از آنان است.

ضمن گرامی داشت این روز عزیز و گرانقدر و تبریک روز مرد به کلیه دلاورمردان غیور و متعهد نداجا و خانواده‌های بزرگوار ایشان از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم تا توفیق پیروی و تبعیت از ولایت آن حضرت، ائمه معصومین (ع) و نایب برحقش فرماندهی معظم کل قوا(مدظله العالی) را تا برپایی حکومت حضرت مهدی (عج) به ما عنایت فرماید.

فرمانده نیروی دریایی ارتش

دریادار حسین خانزادی

کد خبر 4873060

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha