۱۹ اسفند ۱۳۹۸، ۱۴:۳۷

فرماندار دهلران:

مصوبات ستاد کرونا شهرستان دهلران باید اجرایی شوند

مصوبات ستاد کرونا شهرستان دهلران باید اجرایی شوند

دهلران-فرماندار دهلران گفت: همه دستگاه‌های شهرستان ملزم به اجرای مصوبات ستاد کرونا هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید عسگری ظهر دوشنبه در جلسه ستاد مبارزه با ویروس کرونا که در محل فرمانداری دهلران تشکیل شد، اظهار کرد: شبکه بهداشت شهرستان سریعاً مواد ضدعفونی، ماسک و سایر اقلام را در اختیار مردم قرار دهند و از شهروندان این انتظار را داریم در منزل بمانند.

وی با اشاره به تحریم‌های ظالمانه که بر علیه کشور توسط استکبار ایجاد شده است، گفت: متأسفانه این تحریم‌ها سبب شده ما در خصوص تأمین ملزومات اولیه کادر بهداشتی با مشکل مواجه شده‌ایم.

عسکری تصریح کرد: مبادی ورودی و خروجی شهرستان دهلران از سمت خوزستان (سپتون) و آبدانان به دهلران مسدود شده در صورت عدم همکاری افراد غیر بومی خودروهای آنها به پارکینگ منتقل خواهد شد.

وی بیان کرد: شهرداری نسبت با همکاری دستگاه‌های مرتبط در بحث گندزدایی معابر شهری و دهیاری‌ها در روستاها باید برای پیشگیری از این ویروس اقدامات لازم را در دستور کار خود داشته باشند.

فرماندار دهلران اضافه کرد: در راستای کنترل این بیماری تمام بقاع متبرکه شهرستان تعطیل شده و انتظار است شهروندان به توصیه‌های ستاد مقابله با ویروس کرونا شهرستان توجه داشته باشند.

عسگری افزود: در مواردی مشاهده می‌شود که برخی شهروندان بدون توجه به توصیه‌های پزشکی و ستاد مقابله به این ویروس در اجتماع تشییع جنازه‌ها شرکت می‌کنند که این اقدام به شیوع این ویروس در سطح جامعه کمک می‌کند.

وی بیان داشت: باتوجه به نزدیک شدن به پنج شنبه آخر سال شهروندان برای رفتن سر مزار عزیزان خود تجمع نکنند و اگر شهروندان رعایت نکنند قطعاً مبادی ورودی امام زاده سید اکبر و چهار طاقی مسدود می‌شوند.

کد خبر 4873800

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha