۲۰ اسفند ۱۳۹۸، ۱۳:۴۵

استاندار گلستان:

۵۰۰ تخت نقاهتگاه بیماران کرونا در گلستان ایجاد شد

۵۰۰ تخت نقاهتگاه بیماران کرونا در گلستان ایجاد شد

گرگان- استاندار گلستان گفت: با همکاری دانشگاه علوم پزشکی، اتاق بازرگانی، اداره کل ورزش و جوانان، خانه کارگر و اداره کل بهزیستی ۵۰۰ تخت آماده نگهداری از بیماران کرونایی آماده شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، هادی حق شناس ظهر سه شنبه در خصوص اقدامات استان در راستای بهبود بیماران کرونا اظهارکرد: رعایت مسائل بهداشت فردی توسط مردم، میزان پذیرش بیمارستان ها را کاهش می دهد و کمک می کند هرچه سریعتر از بحران ویروس کرونا عبور کنیم.

وی افزود: با همکاری دانشگاه علوم پزشکی، اتاق بازرگانی، اداره کل ورزش و جوانان، خانه کارگر و اداره کل بهزیستی استان ۵۰۰ تخت آماده نگهداری از بیماران کرونایی تحت درمانی که دوران نقاهت بیماری خود را می گذرانند، ایجاد شده است.

حق شناس گفت: با همکاری اتاق بازرگانی و خیران تا کنون ۵۵ دستگاه ونتیلاتور که برای نفس بیماران مبتلا به کرونا ضروری است خریداری شده و تاکنون نیمی از این دستگاه ها در بیمارستان های استان نصب شده است.

وی ادامه داد: تاکنون با همکاری شهرداری ها، دهیاری ها و جهاد کشاورزی بیش از سه بار تمامی معابر شهری و روستایی استان ضدعفونی شده و این روند استمرار خواهد داشت.

حق شناس ضمن تقدیر از تک تک شهروندان که با در خانه ماندن به انقطاع زنجیره ویروس کرونا کمک می کنند گفت: همکاری اصناف و کسبه در تعطیلی مغازه ها شایسته تقدیر است و امیدواریم با همکاری صورت گرفته شاهد سیر نزولی مبتلایان به کرونا باشیم.

کد خبر 4874743

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha