۲۵ اسفند ۱۳۹۸، ۱۰:۴۱

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گناباد:

گنابادی‌ها همراهی نکنند، تا ۱۰ فروردین روزهای سختی خواهیم داشت

گنابادی‌ها همراهی نکنند، تا ۱۰ فروردین روزهای سختی خواهیم داشت

گناباد ـ‌ رئیس دانشگاه علوم پزشکی گناباد گفت: اگر در این روزهای شیوع کرونا، مردم گناباد بخواهند به ترددهای خود ادامه دهند، حداقل تا ۱۰ فروردین ماه روزهای بسیار سختی را خواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر جواد باذلی در جلسه علنی شورای اسلامی شهر گناباد که شب گذشته برگزار شد، اظهار کرد: ۱۳۰ تخت بیمارستانی برای بیماران حاد تنفسی در بیمارستان علامه بهلول گنابادی در نظر گرفته شده است و همکاران ما نیز در حال خدمت رسانی هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گناباد تصریح کرد: از روز اول که مورد مثبت در قم اعلام شد، اقدامات و پیش‌بینی‌های لازم در دانشگاه صورت گرفت و مجوزهای لازم برای خرید تجهیزات و امکانات نیز اخذ شد، بنابراین هر آن چیزی که دانشگاه نیاز دارد بر اساس پروتکل‌ها از جمله وسایل حفاظت فردی، مواد ضدعفونی کننده، دارو و تجهیزات مراقبت از بیماران تهیه و در حال توزیع است.

باذلی تاکید کرد: اگر مردم مراعات نکنند و بخواهند به ترددهای خود در جامعه ادامه دهند، حداقل تا ۱۰ فروردین ماه روزهای بسیار سختی را خواهیم داشت.

وی تصریح کرد: شهرداری یکی از معدود سازمان‌هایی است که از همان ابتدا به طور کامل و تمام قد، پای کار آمده و با ضدعفونی کردن معابر کمک بسیاری نموده است.

دکتر سید حسین پورهاشمی، رئیس شورای اسلامی شهر گناباد نیز در این جلسه ضمن تشکر و قدردانی از زحمات دانشگاه علوم پزشکی گفت: شورای شهر و شهرداری از هر گونه همکاری برای مقابله با این ویروس دریغ نخواهند کرد و امیدواریم با همکاری مردم و مسئولین، کمترین مشکل را داشته باشیم و مردم به زندگی عادی خود برگردند.

هادی رفیع، عضو شورای اسلامی شهر گناباد نیز در این جلسه گفت: به عنوان یک شهروند می‌گویم نباید منتظر باشیم که اتفاقات بدتری بیفتد و لذا بایستی سریع‌تر اقدامی عاجل جهت کاهش تردد و کنترل ورودی‌های شهر انجام شود.

رفیع با بیان اینکه مدیریت بحران گناباد نباید برای سلامت مردم در انتظار تصمیم بالادستی باشد، بیان کرد: گناباد دومین شهر سالمند کشور محسوب می‌شود و بدون شک در صورتی که تصمیمی اتخاذ نشود باید انتظار وضعیت حادی در این شهر را داشته باشیم.

علی اکبر آقایی، عضو دیگر شورای اسلامی شهر گناباد هم در این جلسه با تاکید بر اینکه مسئولان محلی به تنهایی قادر به حل مشکلات نیستند، گفت: با توجه به جمعیت سالمند شهرستان گناباد، مسئولان کمیته امداد و بهزیستی باید حمایت‌های بیشتری انجام دهند.

کد خبر 4878662

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha