۲ فروردین ۱۳۹۹، ۱۹:۰۰

شهردار همدان خبر داد:

ممنوعیت فعالیت اتوبوس‌ها و ون‌ها در حمل و نقل درون شهری همدان

ممنوعیت فعالیت اتوبوس‌ها و ون‌ها در حمل و نقل درون شهری همدان

همدان - شهردار همدان از ممنوعیت فعالیت اتوبوس‌ها و ون‌ها در حمل و نقل درون شهری همدان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس صوفی ظهر شنبه در جلسه ارتباط ویدئو کنفرانسی استاندار همدان با مسئولان شهرستانی ستاد مقابله با کرونا گفت: بر اساس تصمیم ستاد شهرستانی مقابله با کرونا در همدان فعالیت اتوبوس‌ها و ون ها در حمل و نقل درون شهری همدان ممنوع است.

شهردار همدان اعلام کرد: با توجه به ضرورت اجتناب از اجتماعات خطرآفرین، فعالیت اتوبوس‌های شهری و خودروهای ون تا ۱۵ فروردین ممنوع است.

صوفی همچنین با اشاره به نیازهای ضروری شهروندان به حمل و نقل محدود مسافر در سطح شهر افزود: تاکسی‌ها نیز با فعالیت حداقلی و کنترل شده طبق برنامه روزانه خدمات ارائه خواهند کرد.

وی همچنین به توئیتر اخیر وزیر ارتباطات واکنش نشان داد و گفت: استان همدان در موقعیت جغرافیایی به عنوان کریدور اصلی غرب کشور قرار دارد، بنابراین ممکن است مسافران غرب کشور هنگام عبور از همدان از اینترنت استفاده و آنالیزها را دچار مشکل کرده باشند.

صوفی در ادامه یادآور شد: خوشبختانه شاهد ارتباطات اینترنتی و ویدئوکال شهروندان به جای دید و بازدید حضوری هستیم که نشان از فرهیختگی شهروندی است.

حسین افشاری رئیس ستاد شهرستانی مقابله با کرونا همدان نیز گفت: به منظور کنترل و پیشگیری از گسترش ویروس کرونا در سطح شهر همدان، بازار و فروشگاه‌های مواد غیر ضرور تعطیل اعلام می‌شود.

کد خبر 4883744

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha