۴ فروردین ۱۳۹۹، ۱۲:۵۵

مدیرکل هواشناسی سمنان:

گرمسار و آرادان رکورد دار بارندگی استان سمنان شدند

گرمسار و آرادان رکورد دار بارندگی استان سمنان شدند

سمنان- مدیرکل هواشناسی سمنان با بیان اینکه سامانه کم فشار بارشی در استان مستقر و شاهد بارندگی در بیشتر نقاط بودیم، گفت: بیشترین بارندگی متعلق به گرمسار و آرادان است.

ایرج مصطفوی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره آخرین وضعیت بارندگی در سطح استان سمنان طی ۲۴ ساعت منتهی به ظهر دوشنبه، چهارم فروردین‌ماه ۹۹، ابراز کرد: گرمسار و آرادان رکورددار بیشترین بارندگی‌ها در این بازه زمانی بوده‌اند.

وی با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته و در گرمسار و آرادان ۵۳ میلیمتر باران باریده است، افزود: بیشترین برف در استان سمنان نیز در منطقه چاشم با ۲۹ سانتی‌متر و فولاد محله با ۲۶ سانتی‌متر بوده است.

مدیرکل هواشناسی سمنان با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته و در مرکز استان ۱۵.۴ میلیمتر باران باریده است، تاکید کرد: بیشترین میزان بارندگی در مناطق غربی استان سمنان بوده و امروز دوشنبه این بارش‌ها در مناطق شرق شامل شاهرود و میامی ادامه خواهد داشت.

مصطفوی با بیان اینکه همزمان با پیش از ظهر دوشنبه دمای هوای شهرستان سمنان ۱۲ درجه بالای صفر است، گفت: آرامش پس از ۲۴ ساعت بارندگی به آسمان مرکز استان بازگشته است اما از شامگاه گذشته تا کنون بارندگی در شرق استان ادامه دارد.

کد خبر 4884607

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha