۷ فروردین ۱۳۹۹، ۱۳:۲۲

مدیرکل اوقاف گلستان:

اوقاف با تمام ظرفیت پای کار در مسیر جهش تولید است

اوقاف با تمام ظرفیت پای کار در مسیر جهش تولید است

گرگان- مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان گفت: اوقاف با تمام ظرفیت پای کار در مسیر جهش تولید است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام روح الله سلیمانی فرد ظهر پنجشنبه در نشست با معاونان و روسای ادارات این نهاد به صورت ویدئو کنفرانس اظهارکرد: با رعایت توصیه‌های بهداشتی و پروتکل‌های تعیین شده و با توکل و توسل به خداوند و ائمه از مرحله همه گیری شیوع کرونا عبور خواهیم کرد.

وی افزود: این بیماری قطعاً ابتلا و امتحان الهی است و امیدواریم به شایستگی از این مرحله عبور کنیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان اضافه کرد: طبق فرموده رهبر انقلاب، بیم حمله بیولوژیک در این بیماری وجود دارد و نظام سلطه و استکبار در مظان آن هستند و احتیاط و پیشگیری‌های لازم ضروری است.

سلیمانی فرد با اشاره به شعار سال به نام جهش تولید، ادامه داد: با توجه به کارکردی که وقف و اماکن متبرکه دارد و همچنین تأکیدات رئیس سازمان اوقاف مبنی بر فعالیت‌های اجتماعی و کم کردن مشکلات اقتصادی مردم، امیدواریم بتوانیم طرح‌های قابل قبول در بخش‌های کشاورزی، دانش بنیان، صنعت، پزشکی، انرژی پاک و غیره که منجر به رونق تولید شود را اجرا کنیم.

وی بیان کرد: اوقاف کما فی سابق با یک عزم و جهش جهادی توان خود را صرف این هدف خواهد کرد تا بتوانیم با قوت و صلابت و ایمان و عقیده اقدامات شایسته ای انجام دهیم.

سلیمانی فرد گفت: هر کار خیری یک باعث و یک مباشر دارد که در اینجا باعث و بانی کار خیر واقفان بوده و سازمان اوقاف مباشر کار خیر است.

وی بیان کرد: همه ادارات باید در تحقق شعار سال تلاش کرده و طرح های اجرایی که قابلیت تحول آفرینی در زمینه های مختلف دارد را معرفی کنند تا ظرفیت های نهفته به فعلیت برسد.

کد خبر 4886496

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha