۱۹ فروردین ۱۳۹۹، ۱۵:۵۰

فرماندار رزن عنوان کرد:

کمک ۲۴۰ میلیون تومانی خیرین رزنی برای مقابله با کرونا

کمک ۲۴۰ میلیون تومانی خیرین رزنی برای مقابله با کرونا

همدان - فرماندار رزن از کمک ۲۴۰ میلیون تومانی خیرین در پویش‌های مردمی جلوگیری از گسترش کرونا ویروس در این شهرستان خبرداد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید رضا سلامتی ظهر سه شنبه در جلسه ستاد پیشگیری، کنترل و هماهنگی مقابله با با بیان اینکه طرح غربالگری سلامت با مشارکت ۱۰۰ درصدی مردم این شهرستان اجرا شده است گفت: با همکاری مردم، شهرستان رزن در اجرای طرح غربالگری سلامت مقام نخست استان همدان را کسب کرده است.

سلامتی افزود: علاوه بر بیمارستان رزن ۵۰ تخت برای موارد اضطراری در این شهرستان پیش بینی شده است.

وی بابیان اینکه شهرستان رزن با توجه به شاخص‌ها از نظر تعداد مبتلایان به کرونا ویروس مقام هشتم استان همدان را دارد از کمک ۲۴۰ میلیون تومانی خیرین در پویش‌های مردمی جلوگیری از گسترش کرونا ویروس خبر داد و گفت: در بخش سردرود ۲۰۵ میلیون تومان و بخش مرکزی رزن ۳۵ میلیون تومان به پویش‌های مردمی کمک شده است.

سلامتی افزود: در پویش‌های مردمی با کمک خیرین بسته‌های بهداشتی شامل ماسک و مواد ضدعفونی کننده تهیه و در بین مردم توزیع می‌شود.

وی بابیان اینکه هم اکنون علاوه بر مواد ضدعفونی کننده سبد غذای نیز بین مردم توزیع خواهد شد و پویش‌های مردمی جلوگیری از شیوع ویرورس کرونا اولویت خود را کمک به حوزه درمان می‌داند، گفت: هیچ اقلام بهداشتی بدون نظارت شبکه بهداشت و درمان در شهرستان توزیع نمی‌شود.

کد خبر 4893911

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha